quote:Op maandag 3 april 2023 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zal wel komen omdat het 2 mannen zijn, daar hebben sommige mensen nog steeds een beetje moeite mee.
quote:
quote:Op maandag 3 april 2023 22:32 schreef Puzzie het volgende:
JW zijn buik moet eraf van Eunice
Begint nu al![]()
[ afbeelding ]
D'r stembanden?quote:Op maandag 3 april 2023 22:35 schreef Puzzie het volgende:
De vleugeltjes van Kenzy moeten ook snel geknipt worden![]()
Jeff nooit meer serieus nemen genotquote:
Die zitten toch getattooëerd op haar rug? Die kan je toch niet weg knippenquote:Op maandag 3 april 2023 22:35 schreef Puzzie het volgende:
De vleugeltjes van Kenzy moeten ook snel geknipt worden![]()
Wedden dat dat kanquote:Op maandag 3 april 2023 22:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die zitten toch getattooëerd op haar rug? Die kan je toch niet weg knippen
quote:Op maandag 3 april 2023 22:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die zitten toch getattooëerd op haar rug? Die kan je toch niet weg knippen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Gewoon een slapjanus met zijn principes...Een man een man een woord een woord zei hij van de week.quote:
Ik denk dat Marciano opgelucht is dat hij blijft, ook vanwege Isaac en het imperium.quote:Op maandag 3 april 2023 22:35 schreef Sociologica het volgende:
Hoe zou Marciano morgen op Jeff reageren
Straks ontploft ie weer. Die dacht wel echt het goed voor elkaar te hebben
quote:Op maandag 3 april 2023 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat Marciano opgelucht is dat hij blijft, ook vanwege Isaac en het imperium.
quote:Op maandag 3 april 2023 22:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]*stukje kaas weer terug legtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |