Erik en JW verdienen wel de credits.quote:Op maandag 3 april 2023 18:35 schreef Seattle het volgende:
Ik vind het wel knap. Chapeau voor Erik met zijn weegschaal
800 niet goed dan nog een keer, goed dan 400 en nog niet goed dan nog een keer en dan 200quote:Op maandag 3 april 2023 18:34 schreef Dotteke het volgende:
Ik dacht dat ze de tweede ronde de helft kregen? Ik hoor ze 500 zeggen?
Een ijzeren staaf erbij gelegd en ruim een halve emmer waterquote:Op maandag 3 april 2023 18:36 schreef Seattle het volgende:
Kon het net niet zien. Wat hebben ze tov eerste weegmoment veranderd?
Vooral waterquote:Op maandag 3 april 2023 18:36 schreef Seattle het volgende:
Kon het net niet zien. Wat hebben ze tov eerste weegmoment veranderd?
Denk niet dat het zo maar goed komt tussen die tweequote:
Het zou mij niet verbazen.quote:Op maandag 3 april 2023 18:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk niet dat het zo maar goed komt tussen die twee
Over principes stap je niet zomaar overheenquote:Op maandag 3 april 2023 18:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk niet dat het zo maar goed komt tussen die twee
Denk dat er anderen zijn, die helemaal geen fuck hebben uitgevoerd eerder even mogen helpenquote:Op maandag 3 april 2023 18:36 schreef Loveable het volgende:
Bijna iedereen helpt mee met opruimen maar JW weer niet
Draai die knop eens omquote:
hij riep esther om mee te helpenquote:Op maandag 3 april 2023 18:36 schreef Loveable het volgende:
quote:Op maandag 3 april 2023 18:36 schreef Loveable het volgende:
quote:Op maandag 3 april 2023 18:37 schreef engine het volgende:
[..]
Over principes stap je niet zomaar overheen
Hij hielp wel zag ik netquote:Op maandag 3 april 2023 18:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Denk dat er anderen zijn, die helemaal geen fuck hebben uitgevoerd eerder even mogen helpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |