abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 3 april 2023 @ 15:45:53 #1
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_208642457
Zouden jullie dit een goed idee vinden :D ?

Ik denk dat Liese, Charlotte Jolien en Nouch elkaar snel zullen vinden en al een soort bondje zullen vormen. Grace en Jill soort een powerduo. De rest beetje moeilijk in te schatten.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_208642633
Nee dat is niks, geen oudbewoners meer.
  maandag 3 april 2023 @ 16:32:40 #3
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_208643036
Ik zou liever zien dat de cast van dit jaar een speciale verraders editie krijgt. Kijken hoe dat uitpakt 🤣
pi_208649055
Een allstar editie? Ik denk dat je dit beter kunt doen als je een aantal jaren een reguliere versie doet. Net als bij Expeditie Robinson kwam dit pas na een aantal seizoenen pas. Oud deelnemers van BB uit de jaren 90 is iedereen weer een beetje vergeten zoals Bart, Sabine en Ruud etc. vraag me af of die dit nog willen, dus ik denk dat je het dan met deelnemers van de afgelopen jaren moet gaan doen, maar nu nog niet.
Je zou wel een BN'er versie kunnen doen tussen nu en het volgende reguliere seizoen maar geen 86 dagen of langer maar een dag of 50 of zo. Het huis staat er toch immers.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 4 april 2023 @ 00:48:26 #5
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_208649158
Nick :r
pi_208649284
Sterke line up wel ;p Denk alleen idd misschien wat later dan volgend jaar al. Of een keer tussendoor, eventueel korter. Hoe dan ook zou het wel een keer leuk zijn.
Leh-kùr

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 1 / 1
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')