Je kunt er wel met 19 man omheen gaan staan, maar als de helft niet eens weet wat ze moeten doen, kunnen ze net zo goed wat anders gaan doen.quote:
Ach jemig wat een werkquote:Op maandag 3 april 2023 16:47 schreef Hoempah het volgende:
[..]
JW weegt 90 nog iets en de halter 9 nog iets en kwam op 100 kilo uit.
Dus wip/wap om 100 kilo af te wegen.
Water is zwaarder dan nootjes (Mirthe) verstond ik dat nou goed.quote:
quote:Op maandag 3 april 2023 16:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Water is zwaarder dan nootjes (Mirthe) verstond ik dat nou goed.
quote:Op maandag 3 april 2023 16:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Water is zwaarder dan nootjes (Mirthe) verstond ik dat nou goed.
quote:Op maandag 3 april 2023 16:50 schreef engine het volgende:
Zegt Babbel nou dat ze 2000 liter gluhwein in de hottub wouden doen maar dat ging niet want het was te duur?
Ja, was een mogelijk Guinness Book record.quote:Op maandag 3 april 2023 16:50 schreef engine het volgende:
Zegt Babbel nou dat ze 2000 liter gluhwein in de hottub wouden doen maar dat ging niet want het was te duur?
Op zich zegt ze wel wat handigs. Er gaat 2000 in de hottub dus de helft eruit vissen, maar ja hoequote:Op maandag 3 april 2023 16:50 schreef engine het volgende:
Lijkt mij lastig verplaatsen zo'n hottub. Zeker half vol. Ding weegt zelf natuurlijk ook al iets. Het blijft gewoon gokken.quote:Op maandag 3 april 2023 16:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Op zich zegt ze wel wat handigs. Er gaat 2000 in de hottub dus de helft eruit vissen, maar ja hoe
En rechtop?quote:Op maandag 3 april 2023 16:53 schreef utopia2.0 het volgende:
Esther weegt 60 op de kop. Dat we het weten
*tring tringquote:
quote:Op maandag 3 april 2023 16:55 schreef engine het volgende:
[..]
*tring tring
Heb gekkere dingen zien gebeuren daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |