abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8398353
Situatieschets:

Ik heb sinds 4 maanden een vriendin. Het is in één klap gebeurd op excursie, ik kende haar voor de excursie helemaal niet. Maar het probleem is dat ik iemand anders leuk vond. Geen probleem dacht ik, die ander verdwijnt vanzelf wel uit mijn gedachten. Ik ben dus na een tijdje verliefd op die ander geworden.

Ik zit as we speak met haar op MSN te chatten en de hints zijn echt overduidelijk, zij vindt mij ook leuk.. Maar zij heeft ook een vriend!
Afgelopen weekeinde op een feest kwam ze de hele tijd naar me toe, zelfs toen ze met haar vriend aan het dansen was. Hij bleef daar verbaasd staan terwijl zij bij mij kwam zitten.

Ze was erg dronken, ze herinnert zich niet meer wat ze allemaal heeft gedaan. Op mn schoot zitten en aan me zitten.. Ze was de hele tijd bij me..
Ze kwam me omhelzen en noemde me "schatje" en ik was "de liefste jongen die ze kende". Ik probeerde de situatie nog een beetje te redden (haar vriend stond achter haar) door te zeggen dat haar vriend ook heel erg aardig was Ik ging na een tijdje dus ook zo terugdoen. Haar omhelzen en knuffelen

Voor zaterdag spraken we niet erg veel, maar toen ze aankwam bij dit feest tilde ik haar op en schreeuwde ik haar naam uit. Ik kon het me niet meer herinneren

Nu (drie uur na beginnen van deze post) is ze offline.. Het gesprek was echt heel anders dan de gesprekken die ik heb met mijn vriendin. Met dit meisje waren de gesprekken veel opener en veel spontaner.
Ook vanmiddag op school ging het zo. Ik kan met haar gewoon veel beter overweg dan met mijn vriendin... Ze gaf ook weer hints en noemde me "moppie" en "schatje". En nee, ze is geen BrEeZaHcHiCk !

Ik weet dus niet wat ik moet doen, ik heb het er zaterdag tijdens het feest wel over gehad met mijn beste vriend. Straks ga ik hem ook weer bellen voor advies.

Mijn vriendin wil ik geen pijn doen, ik geef om haar, maar ik ben verliefd op iemand anders..

Wat moet ik doen??

*En ja, dit is een kloon

maandag 10 februari 2003 @ 21:34:44 #2
31502 Daborgk
Heldvandeweek.nl
pi_8398498
gewoon allebei pompen ?
pi_8398521
als ik het zo lees: maak het uit en neem die ander
[i][b]'Tis maar fok!'[/b][/i]
pi_8398546
quote:
Op maandag 10 februari 2003 21:34 schreef Daborgk het volgende:
gewoon allebei pompen ?
En ohja, m'n vriendin haar ouders zijn heel erg gelovig, dus dat is er nog niet van gekomen . Ze mag hier absoluut niet slapen en als ik daar slaap, mag ik zeker niet naast haar liggen. Ik slaap dan in een andere kamer op een luchtbed .
  maandag 10 februari 2003 @ 21:37:08 #5
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_8398561
Moeilijke situatie, waar ik nooit hoop in te komen...

Maar doe wat je goed dunkt, maar laat niet beide in het duister tasten...

I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_8398566
quote:
Op maandag 10 februari 2003 21:36 schreef Sinaasappelsientje het volgende:

[..]

En ohja, m'n vriendin haar ouders zijn heel erg gelovig, dus dat is er nog niet van gekomen . Ze mag hier absoluut niet slapen en als ik daar slaap, mag ik zeker niet naast haar liggen. Ik slaap dan in een andere kamer op een luchtbed .

ehm, moeilijke keuze zeg
[i][b]'Tis maar fok!'[/b][/i]
  maandag 10 februari 2003 @ 21:37:23 #7
31502 Daborgk
Heldvandeweek.nl
pi_8398569
whats the problem? spreek je toch een keer op een feest af.... of bij een vriend van je.... wc?

snap het probleem niet

maandag 10 februari 2003 @ 21:38:48 #8
43457 djurny
Tupperware Tuning Technologies
pi_8398612
kom kom je kent r pas 4 maanden.. praat erover en maak een keuze... je mag niet zo maar van 2 walletjes eten!! je gaat duidelijk liever voor de 1e dan voor de ander... of doet de 1 dingen die je graag ziet bij de ander? is dat t? hmm?
[vul hier een quasi-intellectuele uitspraak in] NOT!!! bwaha
  maandag 10 februari 2003 @ 21:38:52 #9
22567 innovation
Don't look at the sun
pi_8398614
ken het gevoel. is kloten.

2 opites. hard of zacht dumpe.

jij kiest maar

poebeer houd van Knorretje2712 http://www.clusius.com,Alain Lecluse
pi_8398634
quote:
Op maandag 10 februari 2003 21:37 schreef Daborgk het volgende:
whats the problem? spreek je toch een keer op een feest af.... of bij een vriend van je.... wc?

snap het probleem niet

Daar moet het ook elke keer gebeuren
Maar dan zijn er altijd van die fantastisch grappige mensen die dan hun uiterste best doen om binnen te komen
pi_8398692
Loempia iemand?
  maandag 10 februari 2003 @ 21:41:26 #12
31502 Daborgk
Heldvandeweek.nl
pi_8398701
sja da sux....

wta je dan doet: je vraag het aan je beste vriend.. of jullie met ze 3en keer bij hem mogen chillen.

En dan meot die vriend plots naar ze oma ofzo (weetikveel) en dan pomp je haar daar

maandag 10 februari 2003 @ 21:41:37 #13
45237 Vuur
We are not alone
pi_8398707
quote:
Op maandag 10 februari 2003 21:36 schreef Sinaasappelsientje het volgende:

[..]

dan zou ik er maar met een HELE grote boog omheenlopen...
- Relax - It's just a phase - You'll grow out of it -
  maandag 10 februari 2003 @ 21:41:38 #14
22567 innovation
Don't look at the sun
pi_8398708
als ik jou was zou ik echt maar voor die nieuwe kiezen... maar niet vreemd gaan.
en geen sex voor huwelijk
pi_8398713
Heb je nog wel gevoelens voor je vriendin of blijf je bij haar uit medelijden? Als ik je verhaal zo lees, krijg ik de indruk dat je die ander liever ziet, in alle opzichten.

Je moet niet bij iemand blijven omdat het anders zielig is, want zoiets is nog veel kwetsender. Als je diep in je hart liever ergens anders bent dan bij je vriendin loopt het toch wel stuk en negen van de tien keer komt het allemaal nog uit ook. Dan heb je helemaal de poppen aan het dansen.

Als je liever bij je vriendin blijft is het aan jou om die ander uit je hoofd te zetten en te accepteren dat het met die ander dus nooit iets zal worden.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  maandag 10 februari 2003 @ 21:45:10 #16
30620 -Kraiden-
-={ ...... }=-
pi_8398820
quote:
Op maandag 10 februari 2003 21:34 schreef Daborgk het volgende:
gewoon allebei pompen ?
ROFL! gg baby! ;D
-={ .................................................................................................................................... }=-
pi_8398968
quote:
Op maandag 10 februari 2003 21:41 schreef Angeles het volgende:
Heb je nog wel gevoelens voor je vriendin of blijf je bij haar uit medelijden? Als ik je verhaal zo lees, krijg ik de indruk dat je die ander liever ziet, in alle opzichten.

Je moet niet bij iemand blijven omdat het anders zielig is, want zoiets is nog veel kwetsender. Als je diep in je hart liever ergens anders bent dan bij je vriendin loopt het toch wel stuk en negen van de tien keer komt het allemaal nog uit ook. Dan heb je helemaal de poppen aan het dansen.

Als je liever bij je vriendin blijft is het aan jou om die ander uit je hoofd te zetten en te accepteren dat het met die ander dus nooit iets zal worden.

Ik hoopte dat het over zou gaan en dat de relatie met mijn vriendin zou groeien. Maar het is juist andersom gegaan... Aan de andere kant heb ik nu al 4 maanden wat met mijn vriendin en daar is ook een soort band gegroeid, ook al ben ik niet verliefd op haar.
Die band met haar is dus hetgene wat me tegenhoudt
  maandag 10 februari 2003 @ 21:51:26 #18
22567 innovation
Don't look at the sun
pi_8399012
quote:
Op maandag 10 februari 2003 21:49 schreef Sinaasappelsientje het volgende:

[..]

Ik hoopte dat het over zou gaan en dat de relatie met mijn vriendin zou groeien. Maar het is juist andersom gegaan... Aan de andere kant heb ik nu al 4 maanden wat met mijn vriendin en daar is ook een soort band gegroeid, ook al ben ik niet verliefd op haar.

ben je nou verslaaft aan haar ligaam?
pi_8399025
quote:
Op maandag 10 februari 2003 21:49 schreef Sinaasappelsientje het volgende:

Maar je vriendin is dus duidelijk niet de eerste keuze als het om relaties gaat?

Wat zou je doen als je nu op een knop mocht drukken en er zou gebeuren wat jij wilde zonder dat het nare consequenties had? Zou je dan kiezen voor de huidige situatie of voor een relatie met dat andere meisje en dat je met je huidige vriendin gewoon vrienden zou blijven?

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_8399037
neem nou gewoon een loempia!!!!
  maandag 10 februari 2003 @ 21:52:19 #21
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_8399039
doe gewoon innie minnie munten tien pont grunten tien pont kaas innie minnie munten is de baas!
  maandag 10 februari 2003 @ 21:53:25 #22
46086 vector200
Kan het ook niet helpen...
pi_8399080
quote:
gewoon allebei pompen ?
Doppen bedoel je!!!??? :P
Engelen kun je niet kopen, maar wel tegenkomen
Neem mijn uitspraken niet met een korreltje zout, maar met een fust bier...
  maandag 10 februari 2003 @ 21:54:56 #23
36050 Fearlezz
Forever and ever
pi_8399122
ach jah... voor sommige mensen is het gras aan de andere kant van het hek _altijd_ groener....
pi_8399167
Misschien wat minder zuipen?
[i]Sperma kan voor kunstmatige inseminatie diepgevroren jarenlang worden bewaard (zie spermabank).[/i]
pi_8399188
-edit- je zit hier verkeerd SEX is ander forum onderdeel

[Dit bericht is gewijzigd door miss_bleu op 10-02-2003 21:58]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')