quote:
Op 16 december 2000 00:04 schreef Harry het volgende:
Hier weer verder.
Vriendelijk verzoek: Opmerkingen, commentaar of vragen posten in "Commentaren op de streamverslagen" dat houdt het verhaal overzichtelijk.
Vele oren maken het verhaal compleet dus liever een dubbel verslag dan géén verslag!!
quote:
Op 17 december 2000 00:06 schreef Juan Zueco het volgende:Us Mem
Ouwe koe zal je bedoelen
(c) Cynix
00.10 uur
De stemming zit er goed in; ze zijn behoorlijk aangeschoten.
De hand van Desiree dwaalt af naar Robin's been:
[Dit bericht is gewijzigd door Sanne op 17-12-2000 00:23]
Hieke protesteerde, zo te horen al lekker aangeschoten: 'Neeeee, Hummie zegt altijd erin = erin, dus we hoeven het niet in te leveren' Bi zegt dat het echt moet. Robin stelt voor zoveel te zuipen dat er strax 6 van die dronken Robin's staan. Het lijkt Koos niet goed voor de kijkcijfers, dronken mensen.
Bi wil graag de BBtune horen oid. Ze heeft zin om te ontspannen. Ze krijgen iets anders te horen. Ik ken het niet en wil dat ook helemaal niet.
Robin gaat met veel geschreeuw Red Bull halen voor Sjors en bier voor een ander. Bi roept op de achtergrond iets over de It. Robin constateert dat de ijsblokjes op zijn. Bi zingt verder.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 17-12-2000 00:48]
Koos: "Die marokkaan van jou, hoe heet die ook al weer?"
[Dit bericht is gewijzigd door Sanne op 17-12-2000 01:41]
[Dit bericht is gewijzigd door Moesta op 17-12-2000 01:32]
Een intiem gesprek tussen Dees en Bianca over o.a. Bart en de nominaties.
Bianca: "Houd er wel rekening mee dat hij er wel eens niet kan staan."
Dees: "Al geef je me tien punten, het geeft niks."
B legt haar nominatiereden nog eens uit.
D: ik vind het niet eens meer erg dat ik genomineerd ben, ik ben klaar om te blijven en om naar huis te gaan.
B: je hebt er in ieder geval een vriendin bij. Misschien wel wat ver weg maar ik ben er altijd voor je.
Georgie en Robin zijn ondertussen ook druk in gesprek. Georgie vindt dat hij in 't BB-huis niet voluit kan gaan: "Ik zit hier misschien maar op 60%".
Hieke praat op haar beurt met Bianca. Iets over valse hoop wekken. 't Gaat over Bart. Bianca: "Je moet er terdege rekening mee houden dat-ie er niet staat". Desiree: "Ik ga daar in principe ook vanuit". Ze hebben 't ook nog even over Robin. Bianca: "'t Is een schatje om van te houden". Dat vindt Desiree eigenlijk ook wel. Bianca biedt ook nog een soort verontschuldigingen aan voor haar nominatie: "We zijn toch vriendinnen geworden". (Yeah right! Red.)
Bianca: "Ik moest een keuze maken tussen jou en Koos, en ik was een beetje in jou teleurgesteld, maar ik bedoelde 't niet zo (slijmslijm, snottersnotter) 't Gesprek met Hummie heeft Desiree goed gedaan: "'t Is een schat van 'n mens, ze heeft me wel zover gekregen in ieder geval tot donderdag te blijven". (!!!)
Bianca: "Je hebt er in ieder geval één vriendin bij". Desiree: "Dat hoop ik wel". Bianca: "Lieverd, ik meen het!". Desiree: "Ik was mezelf aan 't zoeken, dus ik had helemaal geen oog voor andere mensen".
Op de achtergrond klinkt bed of roses.
Hieke zegt dat ze niet bang is om de discussie aan te gaan. Hieke zegt nu dat ze alleen maar discussies aangaat als het de moeite waard is. Ook zegt ze dat ze nooit discussies aangaat die over haarzelf gaan.
Volgens Koos denkt Hieke maar op 1 manier en is ze verder nooit te overtuigen. Dit vindt Koos jammer want hij wil graag iemand op andere gedachten brengen door argumenten.
Toen gingen we over naar Georgie. Hij is met Robin in gesprek. Ze zijn de indeling van een kroeg aan het bespreken. G zit altijd bij bar 3.
Grote rookwolken komen voorbij.
G zegt dat hij niet alles kan doen hier. Hij kan maar 60% geven.
Robin: ik ben qua uitspraken bot. Maar binnenin ben ik misschien wel een watje patatje.
Bi tegen dees: als bart er nu niet staat dan moet je niet schikken. Je moet geen valse hoop hebben. Je moet er terdegen rekening meehouden dat hij er niet staat.
De dames zijn het erover eens. Robin is lief. Robin is een scheetje. Dees zegt dat ze het niet kan maken om nadat ze met Bart heeft gelegen nu bij Robin in bed te kruipen.
Bianca is Dees aan het lijmen. Als jij mij zo gekwetst had als ik jouw dan weet ik niet of ik zo goed gereageerd had als jij nu doet. Het spijt me en ik heb het nooit zo bedoeld. Dees snapt de goedpraterijen wel. Als iemand anders het goed zou proberen te praten dan gelooft ze het niet maar van Bi gelooft ze alles wel.
Dees: Hummie is een fijn mens. Ze heeft ervoor gezorgd dat ik mezelf weer terug heb gevonden. Ik was mezelf echt kwijt. Ik vindt het ook niet erg dat ik genomineerd ben. Ik ben klaar om te blijven en ik ben klaar om naar huis te gaan.
Bi: je hebt er in ieder geval 1 vriendin bij. Ik woon ver weg, maar ik kom misschien wel dichterbij (???)
Bi: toen ik het nodig had was Koos er en jij niet. Jij hing toen om sjors en toen was jij er niet voor mij. Daarom heb ik je genomineerd.
Dees: al die nominaties waren voor mij een grote desillusie. Toen wilde ik echt gaan. Gelukkig dat Hummie dat eruit gepraat heeft.
Desiree zeurt gewoon door: "En van Hieke maakt het me ook niet uit dat ze me heeft genomineerd...". Bianca: "Hieke en ik zijn maatjes, maar jij en ik zijn ook maatjes". Desiree begint weer over de rozen. Dat heeft haar wel goed gedaan.
(Ik kap ermee voor vandaag, kan het geslijm van /bianca ook niet meer aan)
Bianca vindt het fijn dat de camera's niet op dit gesprek staan (yeah right. dream on)
de 2 dames zitten hand in hand en blijven maar doorgaan over dat ze er een bepaalde tijd niet voor elkaar waren. misschien door onzekerheid aan beide kanten zeggen ze. Dees: ik was mezelf niet meer. kwam door BB.
Dees is blij dat BB de deur niet open had gezet want dan was ze echt gegaaan.
Dees zegt dat ze alles al bereikt heeft wat ze persoonlijke wilde bereiden. Ze is nu samen met Bi aan het voorbepraten dat wanneer Dees eruit gaat ze het goed gedaan heeft en dat ze dan lekker naar buiten kan. Dan zie ik mijn ouders weer zegt dees. Dit is de eerste keer dus ik heb niets te klagen. Bi steekt nu een veer in dees d'r .... door te zeggen dat er zoveel goeds zit in dees, zoveel waarheid. het was niet voor niets dat ze nog niet eerder genomineerd was.
Hummie heeft blijkbaar tegen dees gezegd dat ze moet gaan stoken. dat ze haar mond open moet doen. dat doet ze niet want ze houdt niet van stoken.
weg met dees en bi. dit hebben we nu wel gehoord
Robin: deesireetje!!!!
Koos: ik ben zat als een....
Koos: dit gevoel heb ik nog niet eerder gehad.
Koos krijgt nog een Heineken van Robin. Koosie je moet wel drinken want ik heb al 3 slokken van mijn baco genomen.
Koos: ik hou van alle vrouwen. echt, zit ik hier met 2 vrouwen zo. tijd voor dat nummer van de dijk denk ik Bianca zingt het nu ook dat nummer van de dijk.
Koos heeft zin om te ouwehoeren. Bi: nou brandt maar los dan.
1.26 Koos tegen Hieke : Jullie maken me allemaal gek. Eerst was Desiree nummer één, dan kwam jij en dan Bianca. Ik hou van je. Alleen in discussies in het algemeen, jij praat tegen mensen alsof ze niks mogen zeggen want het in zinloos. Hieke : Jij begrijpt me verkeerd. Koos : Jij bent van, jij denkt zo en ik denk zo, discussie gesloten.
1.31 Koos : Waarom mag ik niet proberen jou te overtuigen ? Hieke : Dat mag wel.
1.36 Bianca tegen Desiree : Ik weet dat ik je gekwetst heb. De laatste weken zag ik je veranderen. Ik had zoveel steun aan Koos, toen moest ik een keus maken. Ik was een beetje teleurgesteld in jou omdat je je liet inpakken door Sjors, en dat is niet negatief bedoeld. Desiree : Dat geloof ik ook echt van jou. Desiree : Ik heb al een paar weken aangegeven in de dagboekkamer, ik ben mezelf niet meer. Ik was mezelf kwijt. Ik vind het ook niet erg dat ik genomineerd ben, helemaal niet. Ik vind het niet erg om naar huis te gaan. Bianca : Je hebt er een vriendin bij. Ik woon misschien ver weg maar ik kom misschien dichterbij. Ik heb er spijt van dat ik dat gezegd heb. Ik had veel meer steun aan Koos toen ik dat nodig had.
1.43 Desiree : Sinds Kim weg is ben ik mijzelf niet meer.
1.46 Bianca : Ik ben blij dat je me een kans hebt gegeven het uit te leggen. Ik had het gewoon niet zo moeten zeggen en direct daarna dacht ik, wat hebben ze me nou ontfutseld.
1.48 Bianca : Jij trok meer naar Hieke toe en toen voelde ik me onzeker. We hadden gewoon naar elkaar toe moeten stappen maar we waren beiden onzeker.
1.51 Desiree : Ik ben niet de laatste exit, anders was ik wel de laatste exit geweest. Voor mij komen geen schreeuwende meisjes in dat bakkie. Robin had maar 9 % maar ik vind dat we allemaal 33 % kans hebben. Ik heb mijn mond vaak gehouden, niet omdat ik niet durfde maar omdat ik geen zin had.
quote:KUT-kip...
Op 17 december 2000 01:15 schreef Sanne het volgende:
[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 17-12-2000 02:09]
Koos lalt...
D: mijn broek zakt af.
de muziek gaat nu van: there's noting in the world that i'm gonna let this girl slip away. H: snap je dit nu (doelend op de muziek) D: helemaal. H: als ik de cd vindt dan koop ik hem voor je. D: dit is nu echt een cd voor mij. daar geloof ik niets van
Robin: ik wil niet meer zeggen dat ik hier geen vrienden meer heb. Koos dat heb jij nu wel duidelijk gemaakt.
Koos: mijn moeder zou niets te klagen hebben over sjors. Robin: over mij wel. K: over jouw wel ja. R: ze zou mij niet binnenlaten? K: nee, maar je komt er wel in want ik laat je binnen.
Robin draaft weer door over BB. Dat ze de weekopdracht weer hebben laten mislukken. Dat ze Koos binnenroepen om even te melden dat hij de weekopdracht heeft laten mislukken. Stelletje zielenknijpers.
Koos is weer een zin aan het maken. Uiteindelijk komt er dit uit tegen Robin: jij en Ferdi mochten alles zeggen wat er gezegd kon worden. Als ik zou zeggen wat jij kan zeggen dan was het allang fout gelopen. John de mol zei tegen mij dat ik mijn mening geef en dat dit goed is.
Robin: ik scheld op BB als organisatie omdat ze triest bezig zijn. Wij zijn goed bezig met de opdrachten en dan keuren ze het af en daarom zijn het klootzakken. Dit is mijn manier van handelen. Als ik iets vindt dan geef ik mijn mening. Koos: en daarom heb ik je nog nooit genomineerd. R: en dat wilde ik nou even horen. K: ik heb er wel moeite mee dat je alles recht voor zijn raap zegt en dat ik dan tot 10 moet tellen. Maar ik weet dat het zo is. R: koos als ik zo oud ben als jij... K: je doet of ik een ouwe lul ben. R: nou, je hebt toch allemaal zwart-wit foto's bij dus je bent ook een ouwe lul. Bi: wil je niet zo zeuren tegen mijn Koos.
Robin herhaalt zijn zin van een paar weken geleden weer: het zijn allemaal aardige mensen hier.
Koos zijn bier is op. K: hé sjors. ewr lwigt ewr nwog eewn iwn de kwoelkwast. Koos gaat vanavond helemaal door het lint zegt ie.
Sjors: je moet even wat glazen water drinken want dan kan je weer meer op. sjors vindt het wel leuk zo'n dronken koos.
Robin geeft hem water. Koos roept er zit wat in. Robin: koos wat denk je nou dat ik je dronken aan het voeren ben.
Ze zijn nu boos. Bi: wie heeft er wodka in gegooit. Koos is de weg kwijt. Hij heeft het zo achterover gegooit. Bi: wat doen jullie koos aan. Moet je die toet zien van hem.
R: weet je wat Koos. Je krijgt ook geen bier meer.
Bi: we gaan toch niet naar bed. K: dnvonvernbvojernb ik versta niets meer van zijn gebrabbel
R: Koos, proost. K: ik zit even aan je zus. Koos zit aan Bianca te voelen en doen.
het gaat niet goed met Koos...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |