LCV, is toch een linksback?quote:Op woensdag 5 april 2023 15:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zodra ze nog niet weg zijn reken ik ze gewoon nog bij de selectie. Ik zou het volgend seizoen gewoon met Hato op LCV proberen. Donny lijkt mij een uitstekende versterking. Huren met optie tot koop.
Donny is toch wel een paar klasse beterquote:Op woensdag 5 april 2023 15:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
LCV, is toch een linksback?
Donny mwa best een aardige speler, iets beter dan Klaassen op die positie maar niet een versterking waar ik warm van wordt.
Hij is aan het revalideren van een zware blessure en sinds hij weg is bij Ajax sowieso weinig gespeeld, ik zou er niet aan beginnen.quote:Op woensdag 5 april 2023 15:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Donny is toch wel een paar klasse beter
Ik denk dat je dat onderschat hoor. Had toch wel enorm veel diepgang en kon technisch ook nog wat met een bal. Zonder zijn diepgang was er geen ruimte voor Tadic en Ziyech toch. In dit elftal zit helemaal geen diepgang.quote:Op woensdag 5 april 2023 15:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is aan het revalideren van een zware blessure en sinds hij weg is bij Ajax sowieso weinig gespeeld, ik zou er niet aan beginnen.
Bij Ajax was hij wel goed maar toch ook niet zo bepalend toch?
In de kleine ruimte absoluut beter dan Klaassen, qua loopacties wel een beetje hetzelfde en die diepgang of het gebrek eraan komt eigenlijk door je buitenspelers, met Neres en Antony was dat veel beter, Berghuis noch Kudus hebben dat en Bergwijn lijkt het niet te willen, die zou veel meer vuile meters moeten maken.quote:Op woensdag 5 april 2023 15:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat onderschat hoor. Had toch wel enorm veel diepgang en kon technisch ook nog wat met een bal. Zonder zijn diepgang was er geen ruimte voor Tadic en Ziyech toch. In dit elftal zit helemaal geen diepgang.
Ik begrijp misschien helemaal niks van voetbal hoor, maar Antony wilt toch juist telkens de bal in de voet hebben en met hem werkte het juist omdat hij twee man de hele wedstrijd bezig ging houden waardoor er ruimtes ontstaan. Neres had dat alleen inderdaad en in de huidige selectie alleen Conceicao maar die is dan weer onwijs flegmatiek.quote:Op woensdag 5 april 2023 15:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
In de kleine ruimte absoluut beter dan Klaassen, qua loopacties wel een beetje hetzelfde en die diepgang of het gebrek eraan komt eigenlijk door je buitenspelers, met Neres en Antony was dat veel beter, Berghuis noch Kudus hebben dat en Bergwijn lijkt het niet te willen, die zou veel meer vuile meters moeten maken.
Antony deed beiden en dat is moeilijk(er) te verdedigen plus dat je ruimte maakt voor anderen, als je als back weet dat je buitenspeler altijd in de bal komt dan hoef je hem alleen maar voor je te houden.quote:Op woensdag 5 april 2023 16:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik begrijp misschien helemaal niks van voetbal hoor, maar Antony wilt toch juist telkens de bal in de voet hebben en met hem werkte het juist omdat hij twee man de hele wedstrijd bezig ging houden waardoor er ruimtes ontstaan. Neres had dat alleen inderdaad in de huidige selectie alleen Conceicao maar die is dan weer onwijs flegmatiek.
20.15 naar bed dus hahaquote:Op woensdag 5 april 2023 16:46 schreef StevenHyde het volgende:
Heb mezelf beloofd/verplicht dat ik het tot 2 goals verschil blijf kijken. Als het meer is als tussenstand dan een vrijbrief om naar bed te gaan
Maargoed Ajax tegen Feyenoord altijd een wedstrijd op zich. Wat dat betreft nog wel vertrouwen. Maar als ik dan terugdenk aan die pot in Deventer, dan is al dat vertrouwen ook direct weer verdwenen.
Feyenoord gaat er vol op klappen, volle Kuip erachter, Johnny met het tactisch inzicht van een poffertje, dit gaat gewoon weer zo'n 6-2 wedstrijd worden.quote:Op woensdag 5 april 2023 16:46 schreef StevenHyde het volgende:
Heb mezelf beloofd/verplicht dat ik het tot 2 goals verschil blijf kijken. Als het meer is als tussenstand dan een vrijbrief om naar bed te gaan
Maargoed Ajax tegen Feyenoord altijd een wedstrijd op zich. Wat dat betreft nog wel vertrouwen. Maar als ik dan terugdenk aan die pot in Deventer, dan is al dat vertrouwen ook direct weer verdwenen.
Denk wel dat Feyenoord gaat winnen maar een grote overwinning verwacht ik ook weer niet, die keer onder Schreuder daar stonden de sterren ook niet zo gunstig en werd het ook slechts 1-1.quote:Op woensdag 5 april 2023 16:46 schreef StevenHyde het volgende:
eens. Het wordt lastig maar het kan alsnog onze kant opvallen. We zijn en blijven de angstgegner voor hun.quote:Op woensdag 5 april 2023 17:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk wel dat Feyenoord gaat winnen maar een grote overwinning verwacht ik ook weer niet, die keer onder Schreuder daar stonden de sterren ook niet zo gunstig en werd het ook slechts 1-1.
Sowieso verwachten dat Feyenoord gaat winnen is al een vreemde gewaarwording voor me.
We moeten ook niet doen alsof Feyenoord 2 keer Ajax heeft weggetikt dit seizoen, lag gewoon heel dicht bij elkaar. Wel is het zo dat het Ajaxspel Feyenoord dit jaar wel lijkt te liggen.quote:Op woensdag 5 april 2023 17:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk wel dat Feyenoord gaat winnen maar een grote overwinning verwacht ik ook weer niet, die keer onder Schreuder daar stonden de sterren ook niet zo gunstig en werd het ook slechts 1-1.
Sowieso verwachten dat Feyenoord gaat winnen is al een vreemde gewaarwording voor me.
Brobbey bankquote:Op woensdag 5 april 2023 19:15 schreef TornadoDK het volgende:
Zelfde opstelling als zondag dus... ik denk dat ik maar een keer oversla
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |