je moet niet alles geloven wat je leest, Donny is best een aardige speler voor Ajax maar zeker geen grote transfersom waard en Kluivert schijnt het best aardig te doen bij Valencia maar die heb je niet nodig.quote:Op woensdag 5 april 2023 11:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zijn ze bezig met Donny en Kluivert.![]()
Anders zorg je eerst dat je het technisch op orde hebt voordat je spelers koopt die niet nodig zijn.
Kluivert zou voor dit Ajax een prima speler zijn. Misschien wel beter dan Bergwijn en stuk jonger.quote:Op woensdag 5 april 2023 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
je moet niet alles geloven wat je leest, Donny is best een aardige speler voor Ajax maar zeker geen grote transfersom waard en Kluivert schijnt het best aardig te doen bij Valencia maar die heb je niet nodig.
Ik kan er weinig van zeggen, die heb ik heb ik sinds zijn vertrek niet meer zien spelen.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Kluivert zou voor dit Ajax een prima speler zijn. Misschien wel beter dan Bergwijn en stuk jonger.
Maar misschien doet hij het ook gewoon goed, toch? Of volg jij de Spaanse competitie intensief en weet jij meer?quote:Op woensdag 5 april 2023 13:18 schreef Bezsen het volgende:
Die Kluivert wordt ook weer aardig omhoog geschreven nu ie twee keer scoort.
Maar ook al doet hij het goed dan krijg je een beetje hetzelfde als met Brobbey, al zit er meer tijd tussen, die zit al op een salarisniveau van de topspelers bij Ajax, dat lijkt hij me niet waard.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar misschien doet hij het ook gewoon goed, toch? Of volg jij de Spaanse competitie intensief en weet jij meer?
Ik zie die vergelijking niet zo, hij heeft destijds toch gewoon 20 miljoen opgeleverd ofzo?quote:Op woensdag 5 april 2023 13:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar ook al doet hij het goed dan krijg je een beetje hetzelfde als met Brobbey, al zit er meer tijd tussen, die zit al op een salarisniveau van de topspelers bij Ajax, dat lijkt hij me niet waard.
15 zie ik, ik zat fout, kon me herinneren dat hij niet wilde verlengen dus dacht dat hij transfervrij was vertrokken.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik zie die vergelijking niet zo, hij heeft destijds toch gewoon 20 miljoen opgeleverd ofzo?
Was wel wat gezeur over toen maar in die tijd was een transfersom van 17 miljoen (aldus transfermarkt) echt nog een heel hoog bedrag.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
15 zie ik, ik zat fout, kon me herinneren dat hij niet wilde verlengen dus dacht dat hij transfervrij was vertrokken.
Maar zie Roma hem ook niet voor minder dan 15-20 laten vertrekken, hij heeft na dit seizoen nog 1 jaar.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Was wel wat gezeur over toen maar in die tijd was een transfersom van 17 miljoen (aldus transfermarkt) echt nog een heel hoog bedrag.
Bron van dat ene jaar? Ik zie 2023 staan.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar zie Roma hem ook niet voor minder dan 15-20 laten vertrekken, hij heeft na dit seizoen nog 1 jaar.
dat is de huur van Valencia, hij heeft nog tot 24 bij Romaquote:Op woensdag 5 april 2023 13:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Bron van dat ene jaar? Ik zie 2023 staan.
Ah dat gaat je wel minimaal 10 miljoen kosten dan ja. Wel een gok.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is de huur van Valencia, hij heeft nog tot 24 bij Roma
In het team sinds:
1 sep. 2022
Contract tot en met:
30 jun. 2023
Gehuurd van:
AS Roma
Contract tot en met:
30 jun. 2024
Daarom en de prioriteit lijkt me toch wel achterin, als Timber vertrekt heb je daar helemaal niemand van niveau meer, Alvarez zal ook wel gaan dus daar moet ook een vervanger voor komen.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ah dat gaat je wel minimaal 10 miljoen kosten dan ja. Wel een gok.
Ajax zit echt in een situatie dat ze wat troep moeten gaan afschrijven. Ook aankopen. Misschien ook eens stoppen met een paar oudere jongens zoals Tadic.quote:Op woensdag 5 april 2023 14:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom en de prioriteit lijkt me toch wel achterin, als Timber vertrekt heb je daar helemaal niemand van niveau meer, Alvarez zal ook wel gaan dus daar moet ook een vervanger voor komen.
Tadic is met zijn statistieken wel gewoon de meest belangrijke speler van dit seizoen voor Ajax.quote:Op woensdag 5 april 2023 14:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ajax zit echt in een situatie dat ze wat troep moeten gaan afschrijven. Ook aankopen. Misschien ook eens stoppen met een paar oudere jongens zoals Tadic.
Wordt 35 in november, op een gegeven moment krijg je wel een beetje een Ronaldo-scenario waarbij een speler individueel nog best goede statistieken haalt maar weinig arbeid voor het team meer levert.quote:Op woensdag 5 april 2023 14:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Tadic is met zijn statistieken wel gewoon de meest belangrijke speler van dit seizoen voor Ajax.
mwa tadic brengt toch wel andere waarde aan zo'n elftalquote:Op woensdag 5 april 2023 14:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wordt 35 in november, op een gegeven moment krijg je wel een beetje een Ronaldo-scenario waarbij een speler individueel nog best goede statistieken haalt maar weinig arbeid voor het team meer levert.
Wie zou jij allemaal vervangen?quote:Op woensdag 5 april 2023 14:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mwa tadic brengt toch wel andere waarde aan zo'n elftal
Back-up LCVquote:Op woensdag 5 april 2023 14:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wie zou jij allemaal vervangen?
Ik verwacht wel dat Kudus, Alvarez en Timber vertrekken, met Timber vertrekt dan de laatste behoorlijke verdediger dus achterin moet je voor elke positie eigenlijk een nieuwe hebben.quote:Op woensdag 5 april 2023 14:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Back-up LCV
Back-up RCV
RV
Taylor en Klaassen
Ook zou ik er een rechteraanvaller bijhalen en een spits die niet blessuregevoelig is.
Een goede speler op 6/8 die rust geeft en diepgang brengt zou het team al enorm veel verder brengen. Nu gebruiken ze Taylor daarvoor en die jongen heeft geen idee waar hij de bal naar toe moet brengen. Het is geen toeval dat de laatste sucesvolle teams van het decennium een goede speler op 6/8 hadden. Alvarez heeft ook geen voetballende oplossing en heeft echt een voetballer nodig naast hem als je met hem op 6 gaat spelen.
Nee dat is niet de juiste trainer. Jij was toch psvee?quote:Op woensdag 5 april 2023 15:07 schreef GwaiLow het volgende:
Waarschijnlijk is deze discussie al gepasseerd, maar denken jullie dat Peter Bosz de juiste trainer voor Ajax is? Aanvallend is het natuurlijk wel heel erg leuk met hem als trainer, maar achterin blijkt het toch altijd gatenkaas te zijn. Hij bouwt weinig zekerheden in defensief. En elke tegenstander loopt er nu al zo makkelijk doorheen...
Ajax zal natuurlijk wel wat aankopen gaan doen, daarentegen denk ik dat we krachten als Kudus, Alvarez en wellicht Timber verliezen. Al hoewel, welke grote club zou Timber op dit moment willen aantrekken(?). In ieder geval raken we ook wel wat aardige spelers kwijt.
Zodra ze nog niet weg zijn reken ik ze gewoon nog bij de selectie. Ik zou het volgend seizoen gewoon met Hato op LCV proberen. Donny lijkt mij een uitstekende versterking. Huren met optie tot koop.quote:Op woensdag 5 april 2023 15:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik verwacht wel dat Kudus, Alvarez en Timber vertrekken, met Timber vertrekt dan de laatste behoorlijke verdediger dus achterin moet je voor elke positie eigenlijk een nieuwe hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |