Waarom niet, met 2-3 gerichte aankopen zijn jullie volgend seizoen titelkandidaat nummer 1.quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:15 schreef Black-Death het volgende:
Heitinga zal wel gewoon hoofdtrainer blijven
Ja dat bedoelde ik inderdaad ook met leiderschap. Het is leuk dat je allemaal looplijnen hebt uitgedokterd, maar dan moet je spelers ook nog kunnen bewegen om die lijnen daadwerkelijk tientallen keten te belopen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Eens. En ik weet ook niet zo of hij zijn selectie altijd zo geweldig kan prikkelen. Trucje is wel uitgewerkt na een paar maanden volgens mij.
omdat hij in Deventer al bijna stond te huilenquote:Op dinsdag 4 april 2023 10:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Waarom niet, met 2-3 gerichte aankopen zijn jullie volgend seizoen titelkandidaat nummer 1.
Eens ja. Maar het is denk ik wel een iets betere trainer dan Heitinga die toch wel flinke barsten begint te krijgen de laatste weken.quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik inderdaad ook met leiderschap. Het is leuk dat je allemaal looplijnen hebt uitgedokterd, maar dan moet je spelers ook nog kunnen bewegen om die lijnen daadwerkelijk tientallen keten te belopen.
Omdat ik vind dat Ajax geen opleidingsclub voor trainers is, althans niet het het eerste elftal. Daar moet wat mij betreft altijd een ervaren coach de leiding hebben.quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Waarom niet, met 2-3 gerichte aankopen zijn jullie volgend seizoen titelkandidaat nummer 1.
Omdat hij niet geschikt is als hoofdtrainer op dit niveau.quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ten Hag was ook geen ervaren coach die kreeg bij Ajax zijn eerste grote clubquote:Op dinsdag 4 april 2023 10:41 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat Ajax geen opleidingsclub voor trainers is, althans niet het het eerste elftal. Daar moet wat mij betreft altijd een ervaren coach de leiding hebben.
Nog altijd veel meer ervaring dan Heitinga. Langdurig assistent bij FC Twente en PSV en succesvol hoofdtrainer bij Bayern amateurs, Go Ahead en FC Utrecht.quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ten Hag was ook geen ervaren coach die kreeg bij Ajax zijn eerste grote club
Hij heeft gewoon gelijk. 't Is wel erg dat een interim-trainer de AD die er al acht jaar zit in de media tot actie moet manen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:04 schreef nils_22 het volgende:
Ajax-coach John Heitinga wil weten waar hij aan toe is. Hij vraagt de leiding van de Amsterdamse club op korte termijn de knoop over zijn toekomst door te hakken.
"Maak een keuze", zegt de 39-jarige Heitinga dinsdag tegen ANP. "Een goede of een foute, maar maak er één."
Wat een kneus, ik zou zeggen we gaan de goede keuze maken: jij gaat weg.
Toch een stuk meer ervaring dan Heitinga, echt niet te vergelijken.quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ten Hag was ook geen ervaren coach die kreeg bij Ajax zijn eerste grote club
Hij heeft geen gelijk, komt net kijken, geen zicht meer op de titel, dan moet je op z'n minst de directie tot de zomer de tijd geven. Maar morgen verliezen zal hem wel helpen wat betreft die snelle beslissing waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:13 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk. 't Is wel erg dat een interim-trainer de AD die er al acht jaar zit in de media tot actie moet manen.
Hij heeft ongelijk. Er dient eerst een technisch directeur te komen. Die moet namelijk samenwerken met de trainer. Als die het niet ziet zitten in Heitinga heb je alweer gezeik binnen de club.quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:13 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk. 't Is wel erg dat een interim-trainer de AD die er al acht jaar zit in de media tot actie moet manen.
Ik heb Bosz ook liever niet maar is wel beter dan Heitinga, hoop dat ze met iemand anders komen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:16 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Toch een stuk meer ervaring dan Heitinga, echt niet te vergelijken.
Maar goed, of ik van Bosz vrolijk word weet ik ook niet.. maar zou ook niet weten wie er wel beschikbaar is en wil.
Haha is goed. Mss over nog eens 14 maanden danquote:Op dinsdag 4 april 2023 11:17 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Hij heeft ongelijk. Er dient eerst een technisch directeur te komen. Die moet namelijk samenwerken met de trainer. Als die het niet ziet zitten in Heitinga heb je alweer gezeik binnen de club.
Die is een paar weken ook volledig omgeslagen zeg.quote:Feyenoord favoriet tegen Ajax, John Heitinga looft Arne Slot: ‘Presteren nationaal en internationaal’
John Heitinga vindt dat niet zijn Ajax, maar Feyenoord woensdagavond in De Kuip als favoriet begint aan de halve finale van het toernooi om de KNVB-beker. ,,Zij hebben een voorsprong van 8 punten op ons in de eredivisie en presteren nationaal en internationaal. Trainer Arne Slot heeft het daar goed voor elkaar”, aldus Heitinga.
Ze wachten op het ja-woord van Bosz, Sjonnie wordt aan het lijntje gehouden.quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:04 schreef nils_22 het volgende:
Ajax-coach John Heitinga wil weten waar hij aan toe is. Hij vraagt de leiding van de Amsterdamse club op korte termijn de knoop over zijn toekomst door te hakken.
"Maak een keuze", zegt de 39-jarige Heitinga dinsdag tegen ANP. "Een goede of een foute, maar maak er één."
Wat een kneus, ik zou zeggen we gaan de goede keuze maken: jij gaat weg.
Het zou wel heel vreemd zijn als hij nog zou volhouden dat Ajax favoriet is.quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Die is een paar weken ook volledig omgeslagen zeg.
Is dit jouw gevoel of is dit ergens op gebaseerd?quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:43 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ze wachten op het ja-woord van Bosz, Sjonnie wordt aan het lijntje gehouden.
Ik snap hem wel.
Hij kwam van deze quote en is er opzich wel dom genoeg voor.quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zou wel heel vreemd zijn als hij nog zou volhouden dat Ajax favoriet is.
quote:Ajax-trainer John Heitinga vol branie voor Klassieker: ‘De zwakte van Feyenoord? Dat gaan jullie zondag zien’
Nou ja, het is dan ook een vreemde vogel.quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zou wel heel vreemd zijn als hij nog zou volhouden dat Ajax favoriet is.
Die snapt ook wel dat hij deze kans hierna niet meer gaat krijgen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:59 schreef Scorpie het volgende:
Ik snap niet dat Heitinga zijn positie niet inziet. Lekker tussenpaus zijn, rust in de tent brengen en dan volgend jaar andere trainer.
En die quote was voor de laatste klassieker?quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij kwam van deze quote en is er opzich wel dom genoeg voor.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |