Vandaar die gele kaart, hij zou nooit een gele kaart krijgen zei hij.quote:Op maandag 3 april 2023 10:33 schreef Harry het volgende:
Stream 1
Sasha, Jasper en Marciano
Marciano: man is man, woord is woord. Ik doe wat ik zeg!
Als hij gaat, dan is het vandaag, zodat hij morgen er voor Kim kan zijn als er euthanasie op haar vader wordt gepleegd (rotuitdrukking, lijkt op de doodstraf, maar weet het even niet anders te omschrijven)quote:
Ik denk dat ze bij de FEBO weten dat hij gaatquote:Op maandag 3 april 2023 10:35 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Als hij gaat, dan is het vandaag, zodat hij morgen er voor Kim kan zijn als er euthanasie op haar vader wordt gepleegd (rotuitdrukking, lijkt op de doodstraf, maar weet het even niet anders te omschrijven)
Nee maar dat is ook zoquote:Op maandag 3 april 2023 10:35 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Als hij gaat, dan is het vandaag, zodat hij morgen er voor Kim kan zijn als er euthanasie op haar vader wordt gepleegd (rotuitdrukking, lijkt op de doodstraf, maar weet het even niet anders te omschrijven)
Die eeuwige clichés van Marciano. Hij zou ook noooooooit een gele kaart pakken.quote:Op maandag 3 april 2023 10:34 schreef greysbones het volgende:
Een man een man een woord een woord
Uiteindelijk doe ik wat ik zeg
![]()
![]()
O, wie zegt dat?quote:
Achter is er mee bezig , Sas en Jappie zeiden datquote:
nou zaterdag vroeg rupi aan jef dan zie je kim snel weer, jef kim moet nu haar eigen ding doen , we zien wel hoe het looptquote:Op maandag 3 april 2023 10:35 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 april 2023 10:38 schreef KinKiJan het volgende:
Woww Jeff vergelijken met een seriemoordenaar gaat mij echt te verSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Hij zou nooit een gele kaart krijgenquote:Op maandag 3 april 2023 10:33 schreef Harry het volgende:
Stream 1
Sasha, Jasper en Marciano
Marciano: man is man, woord is woord. Ik doe wat ik zeg!
Hij heeft het spel heel hard gespeeldquote:Op maandag 3 april 2023 10:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Woww Jeff vergelijken met een seriemoordenaar gaat mij echt te ver
Van wat ik begrepen heb is zijn 24-uurs aanvraag in het weekend gedaan en dat betekent dat ie pas vandaag in gaat. Als ie weg gaat zal het morgen zijn dus.quote:
O oke, raar eigenlijk dus geen 24 uur maar gewoon gelijk weg?quote:Op maandag 3 april 2023 10:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Achter is er mee bezig , Sas en Jappie zeiden dat
Achter is er mee bezigquote:Op maandag 3 april 2023 10:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Van wat ik begrepen heb is zijn 24-uurs aanvraag in het weekend gedaan en dat betekent dat ie pas vandaag in gaat. Als ie weg gaat zal het morgen zijn dus.
Maar een vergelijking maken met seriemoordenaarsquote:Op maandag 3 april 2023 10:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij heeft het spel heel hard gespeeld
Zoals hij dat zelf wilde
Ja wat ik net ook zeiquote:Op maandag 3 april 2023 10:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar een vergelijking maken met seriemoordenaar![]()
Niet okay , dat is dus ook Mirthe : vergelijkingen maken die zwaar over de top overdreven zijn , en vaak compleet uit het verband getrokken
Met dat geestelijk treiteren heeft ze zeker gelijk, dat doet hij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |