Mirthe heeft het over 'iemand' z'n gedrag niet goed te praten. Dan kun je ook wel seriemoordenaars goedpraten. Eunice zou gezegd hebben dat 'hij' kansen zou moeten krijgen en iedereen zichzelf zou moeten kunnen zijn en zich moeten kunnen ontwikkelen. "Ja die pedofiel heeft maar een keer iemand verkracht, maar ja er is wel verbetering want hij heeft het daarna niet meer gedaan... Ik ben positief maar jij bent een beetje overdreven"
Gaat blijkbaar over Jeff, want Mirthe wil hem liever niet op de stip zetten, want hij haalt alles, vorige keer ook terwijl hij in oefentijd de 30 seconden niet eens haalde. Ze vindt hem wel de grappigste daar en hoop dat ze later een partner krijgt die net zo grappig is als hij, maar iemand die zo borderline heeft, kan ze niet mee leven. Hij laat anderen lijden, en dat vindt ze zielig. Er wordt gezegd dat sommigen sterker worden door een gemeen persoon. Hebben we dan ook een dictatuur nodig? Vraagt ze zich af. Want ja, door Putin worden we ook sterk.
Er is geen dictatuur zegt Eunice, hij bepaald niet wat hier gebeurd. Maar dat is niet wat Mirthe zegt, want het was maar een voorbeeld. "Ik zeg alleen; jij zegt door iemand die ons af en toe de grond in boort, onterecht, zonder reden, omdat ie dat leuk vindt en wil valsspelen met een knipoog, dat heeft ie ook toegegeven, en jij vertelt daarop, 'daar worden wij sterker van'" Zo kan Eunice dat niet goed blijven praten vindt Mirthe, zo kun je ook zeggen tegen Oekraïne, 'ja daar wordt je wel sterker van als je oorlog hebt'.
Wat wil je doen zegt Eunice, hem op de stip zetten? Zelf op de stip gaan staan om hem weg te sturen? "Nee joh, ik negeer hem gewoon!" zegt Mirthe. Hij is gewoon egoïstisch, hij doet wat hij wil. Eunice zegt dat zijn gedrag als gevolg heeft dat niemand hem wil tegenhouden om te gaan. Wel hoor, zegt Mirthe. Als Eunice dan vraagt wie zegt Mirthe: "Weet ik niet, maar dát weet het wel, dat zie ik wel, Zoe, Babette, Isaac, denk ik. Ik zie het aan hun houding, ze zijn constant bij hem nu. Ik zei ook 'krijg je geen spijt daarvan?' uit respect."
“Surrounded by losers, misfits and boozers”