ik zit met open mond te luisteren naar Mirthe..... Jeffrey heeft borderline, en ze vergelijkt hem met Poetin!!!!quote:Op maandag 3 april 2023 10:24 schreef greysbones het volgende:
Mirthe komt weer met belachelijke vergelijkingen
Nee hoor.quote:Op maandag 3 april 2023 10:25 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik zit met open mond te luisteren naar Mirthe..... Jeffrey heeft borderline, en ze vergelijkt hem met Poetin!!!!
Ze zegt daarna wel dat het een hele stomme vergelijking is.quote:Op maandag 3 april 2023 10:25 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik zit met open mond te luisteren naar Mirthe..... Jeffrey heeft borderline, en ze vergelijkt hem met Poetin!!!!
die ook van lotje getikt myrtequote:Op maandag 3 april 2023 10:25 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Om te sponsoren voor een matig bekeken programmaquote:Op maandag 3 april 2023 10:26 schreef D. het volgende:
[..]
Voor XXL? Het kost niets he, het levert wat op
Exact wat ice en jeff gisteren zeiden.quote:Op maandag 3 april 2023 10:26 schreef greysbones het volgende:
We moeten een voorbeeld zijn voor thuis
Mirthe
Ow wat is ze weer dom
Matig is relatief, de kijkdichtheid in dit topic is best hoogquote:Op maandag 3 april 2023 10:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Om te sponsoren voor een matig bekeken programma
Ja
myrthe ook hoorquote:Op maandag 3 april 2023 10:28 schreef xsaskiax het volgende:
Eunice zegt dat niemand Jeffrey wil tegenhouden (dat wijf is zo manipulatief en gestoord....... gemeen in de dingen die zij anderen wil laten geloven!!!! ze is echt niet zo leuk als veel mensen denken, ze is gevaarlijk!!!!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |