Absoluut, zeker nu de leiplaten nu gelijk liggen. Er zat een bout los, die hebben ze aangedraaid en toen was de hobbel wegquote:
Je lijkt op Erikquote:Op maandag 3 april 2023 10:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Absoluut, zeker nu de leiplaten nu gelijk liggen. Er zat een bout los, die hebben ze aangedraaid en toen was de hobbel weg![]()
Had je dat al gehoord van die bout?
Dat zeggen meer mensenquote:Op maandag 3 april 2023 10:19 schreef Harry het volgende:
Marciano zegt, dat Berend nooit ziek is geweest.
heeft ze wel eens gezegdquote:Op maandag 3 april 2023 10:19 schreef greysbones het volgende:
Esther en JW ook
Stick to the plan
Zou Babs zelf weg willen?
Het moet natuurlijk wel 'spannend' blijvenquote:Op maandag 3 april 2023 10:19 schreef greysbones het volgende:
Esther en JW ook
Stick to the plan
Zou Babs zelf weg willen?
Ik zei dat ik de voorwaarden niet kenquote:Op maandag 3 april 2023 10:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben die bon gekregen van de FEBO
Het zal een sponsordeal zijn
Dan denk je dat ze ook nog gratis dingen weggeven ?
Ja stemt Babs Bern eruit ?quote:Op maandag 3 april 2023 10:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk wel 'spannend' blijven
Bep op de stip wint ...Doei Bern
Ik denk dat 1000,- al best wat isquote:Op maandag 3 april 2023 10:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zei dat ik de voorwaarden niet ken
Wel denk ik dat ze ze graag weggeven, is extra reclame
bep op de stip , bep verliest ......................... bye bepquote:Op maandag 3 april 2023 10:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk wel 'spannend' blijven
Bep op de stip wint ...Doei Bern
Je kan van alles bedenken maar je moet ook realistisch blijvenquote:Op maandag 3 april 2023 10:22 schreef cinsan het volgende:
[..]
bep op de stip , bep verliest ......................... bye bep
Ik noem het de idiote wijzequote:Op maandag 3 april 2023 10:17 schreef Harry het volgende:
De bro's nemen de scoop direct in de mond en nemen er daarna water bij, terwijl Babette, Wendy en Janet verbaasd toekijken. Ze doen dat op een hele stoere wijze......
ja goed hoor , ga effe niet tegen u in okquote:Op maandag 3 april 2023 10:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je kan van alles bedenken maar je moet ook realistisch blijven
Bep gaat niet weg
Het gaat niet om mij, maar kijk naar het spelquote:Op maandag 3 april 2023 10:23 schreef cinsan het volgende:
[..]
ja goed hoor , ga effe niet tegen u in ok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |