Dat laatstequote:Op maandag 3 april 2023 09:43 schreef engine het volgende:
[..]
Hoe staat het met dat onderzoek? Of laat Esther het nu rusten?
Dat heb ik gisteren wel meegekregen. Jammer eigenlijkquote:Op maandag 3 april 2023 09:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat laatste![]()
Wendy had bij de bestelling van Janet gezeten en wist precies wat zij uitgegeven had.
bzw zijn stuk voor stuk meelopersquote:Op maandag 3 april 2023 09:45 schreef Harry het volgende:
Isaac vindt zich de grote leider, en zegt dat de anderen (BZW) hem volgen.
denk bzwquote:Op maandag 3 april 2023 09:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee, het is vaag gedoe
Het zijn voornamelijk meelopersquote:
Dit iddquote:Op maandag 3 april 2023 09:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het zijn voornamelijk meelopers
Alllemaal bang dat ze er anders zelf op komen
Wat dat betreft heeft ice wel gelijkquote:
Misschien is er wel meer gesjoemeld, want ik ken de voorwaarden van de tegoedbon niet, maar normaal krijg je bij een X bedrag gratis goodies, zoals bidonsquote:Op maandag 3 april 2023 09:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Gisteren met die 50 euro van die waardebon ook. Ze dacht dat ze 40 euro had gekregen, wat natuurlijk werkte als olie op het vuurtje van Esther, die het vermoeden had dat de bro's en vooral Isaac meer hadden gekregen dan de rest.
Ze zullen geen 20 bidons gevenquote:Op maandag 3 april 2023 09:49 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien is er wel meer gesjoemeld, want ik ken de voorwaarden van de tegoedbon niet, maar normaal krijg je bij een X bedrag gratis goodies, zoals bidons
Die hadden ze er inderdaad in meegerekendquote:Op maandag 3 april 2023 09:49 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien is er wel meer gesjoemeld, want ik ken de voorwaarden van de tegoedbon niet, maar normaal krijg je bij een X bedrag gratis goodies, zoals bidons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |