quote:Op maandag 3 april 2023 11:04 schreef Puzzie het volgende:
Sas over Marciano's vertrouwen niet willen beschamen blabla
Misschien kan je beter wel ophouden met invullen voor mijquote:Op maandag 3 april 2023 11:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jazeker kijken we echt en oordeel daar ook naar.
Ik wil Wendy wel eens zien zonder Babette en Zoëquote:
En toch heeft ze 9 jaar op het spel gezet.quote:Op maandag 3 april 2023 10:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
6 maanden is niets vergeleken met 9 jaar
Ik vind het altijd weer leuk te zien hoe de groep zich dan weer ontwikkeld als er een weggaatquote:Op maandag 3 april 2023 11:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook een Abbo voor dit. Maandelijks opzegbaar. Snap al dat geklaag niet. Snap niet dat je dan nog kijkt. Mensen moeten iets te klagen hebben lijkt het. Ik vermaak me prima met de streams. Sinds dat die grootmuil(Jeff) heeft aangegeven te willen vertrekken, word het programma de nek omgedraaid. Juist de andere bewoners intrigeren mij om te blijven kijken. Het draait niet om één persoontje.
Je meent het vast ook nog , zegt ook watquote:Op maandag 3 april 2023 11:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En toch heeft ze 9 jaar op het spel gezet.
Zal ik je wat leuks vertellen, je hebt erzelf ook een trekje van.quote:Op maandag 3 april 2023 11:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Misschien kan je beter wel ophouden met invullen voor mij
Dat is ook het leuke. Meer bewoners is meer actiequote:Op maandag 3 april 2023 11:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hee Dot!![]()
![]()
maar wel meer bewoners hier dan BB
Hoop op wat meer actie in JAA.
quote:Op maandag 3 april 2023 11:06 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is ook het leuke. Meer bewoners is meer actie![]()
De weg gevonden zie ik
eh, nee niet alleen voor dit, ik kijk heel veel via videolandquote:Op maandag 3 april 2023 11:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook een Abbo voor dit. Maandelijks opzegbaar. Snap al dat geklaag niet. Snap niet dat je dan nog kijkt. Mensen moeten iets te klagen hebben lijkt het. Ik vermaak me prima met de streams. Sinds dat die grootmuil(Jeff) heeft aangegeven te willen vertrekken, word het programma de nek omgedraaid. Juist de andere bewoners intrigeren mij om te blijven kijken. Het draait niet om één persoontje.
Dus volgens jou heeft wanda haar relatie niet op het spel gezet, om met Jappie naar bed te gaan.quote:Op maandag 3 april 2023 11:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je meent het vast ook nog , zegt ook wat
Ze hebben best een heftige week achter de rug waarin veel gebeurd is. Afgelopen vrijdag was een hele leuke streamdagquote:Op maandag 3 april 2023 11:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hee Dot!![]()
![]()
maar wel meer bewoners hier dan BB
Hoop op wat meer actie in JAA.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |