6 maanden is niets vergeleken met 9 jaarquote:Op maandag 3 april 2023 10:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Wanda gevoelens heeft voor Jappie. Bijna 6 maanden close met elkaar geweest.
Jammer dat hij dat nu aangeeft. Straks helemaal geen eliminatie meer Jeff weg Jasper wegquote:
Indd die heeft wel iets anders aan haar hoofd nu.quote:Op maandag 3 april 2023 10:51 schreef greysbones het volgende:
Ik denk dat Wanda geen moment meer aan Jappie heeft gedacht
Aanname
Iedereen weg , te grote leegloop ,dan is het gewoon klaarquote:Op maandag 3 april 2023 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer dat hij dat nu aangeeft. Straks helemaal geen eliminatie meer Jeff weg Jasper weg
mooi!quote:Op maandag 3 april 2023 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer dat hij dat nu aangeeft. Straks helemaal geen eliminatie meer Jeff weg Jasper weg
Jap is wel een ruggengraatloos figuurquote:Op maandag 3 april 2023 10:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Iedereen weg , te grote leegloop ,dan is het gewoon klaar
Een hakkelende verliefde loserquote:Op maandag 3 april 2023 10:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jap is wel een ruggengraatloos figuur
Zie hem ook zo 5 maanden met de ziel onder zijn arm lopen
Met recht een slappe lulquote:Op maandag 3 april 2023 10:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jap is wel een ruggengraatloos figuur
Zie hem ook zo 5 maanden met de ziel onder zijn arm lopen
Jij hebt toch ook een Abbo voor dit. Maandelijks opzegbaar. Snap al dat geklaag niet. Snap niet dat je dan nog kijkt. Mensen moeten iets te klagen hebben lijkt het. Ik vermaak me prima met de streams. Sinds dat die grootmuil(Jeff) heeft aangegeven te willen vertrekken, word het programma de nek omgedraaid. Juist de andere bewoners intrigeren mij om te blijven kijken. Het draait niet om één persoontje.quote:
Omdat hij zijn gevoelens uit is het een slappe lul?quote:Op maandag 3 april 2023 10:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Met recht een slappe lul![]()
Een laffe hont
Kijk jij wel echt??quote:Op maandag 3 april 2023 11:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Omdat hij zijn gevoelens uit is het een slappe lul?
Jazeker kijken we echt en oordeel daar ook naar.quote:
Hee Dot!quote:Op maandag 3 april 2023 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Monique![]()
Snap dat wel het is ook een spel show maar er gebeurd erg weinig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |