Dat denk ik ook .. vanaf het moment dat ze brief kreeg was Jap al lucht voor haar.quote:Op maandag 3 april 2023 10:51 schreef greysbones het volgende:
Ik denk dat Wanda geen moment meer aan Jappie heeft gedacht
Aanname
Allebei aanzettenquote:Op maandag 3 april 2023 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, raar eigenlijk dus geen 24 uur maar gewoon gelijk weg?
We gaan het zien, hou de streams maar aan vandaag,
Alleen zit ik de laatste tijd steeds op de verkeerde
je had echt het abbo voor dit ?quote:Op maandag 3 april 2023 10:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]
heb abo opgezegd op videoland.. stopt op 9 april geef het tot die tijd nog een kans hier
anders maar activeren weer
quote:Op maandag 3 april 2023 10:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]
heb abo opgezegd op videoland.. stopt op 9 april geef het tot die tijd nog een kans hier
Wie heeft dat Febo verhaal dan in de wereld geholpen. De bewoners?quote:Op maandag 3 april 2023 10:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij gaat misschien vandaag
FEBO schijnt er mee bezig te zijn
Maar dat weet ie nietquote:Op maandag 3 april 2023 10:52 schreef Harry het volgende:
Jasper wil wel naar het WK in Heerenveen (dat is afgelast).
Sas en japquote:Op maandag 3 april 2023 10:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wie heeft dat Febo verhaal dan in de wereld geholpen. De bewoners?
Het is momenteel super saai, of nee, niet saai maar dat ligt aan de regie die alles wegdraaienquote:Op maandag 3 april 2023 10:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Is de enige bron van info dat we hebben.... dus ja.quote:Op maandag 3 april 2023 10:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wie heeft dat Febo verhaal dan in de wereld geholpen. De bewoners?
dat lijkt mij ook nietquote:Op maandag 3 april 2023 10:51 schreef greysbones het volgende:
Aanname
Hij wil niet meedoenquote:Op maandag 3 april 2023 10:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Maar dat weet ie niet![]()
Die vind ik wel leuk. Jappie eruit voor het WK, en dan is er geen WK
Je vergelijkt nu 1 op 1.quote:Op maandag 3 april 2023 10:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, Mirthe is wel vals ... een soort Imelda Marcos....
Maar misschien is die vergelijking iets te zwaar.
Ik denk wel dat Wanda gevoelens heeft voor Jappie. Bijna 6 maanden close met elkaar geweest.quote:Op maandag 3 april 2023 10:51 schreef greysbones het volgende:
Aanname
Hey Moniquequote:
Dat weet ik, ik heb ook nergens gezegd dat hij mee wil doen en daar gaat het ook niet om. Hij wil er bij zijn en dat kan dus nietquote:Op maandag 3 april 2023 10:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij wil niet meedoen
Want dat kan niet
Dat zei hij er ook bij
Ik denk dat Wanda heel hard de echte wereld heeft weggestoptquote:Op maandag 3 april 2023 10:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Wanda gevoelens heeft voor Jappie. Bijna 6 maanden close met elkaar geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |