Vind het vrij makkelijk om me niks aan te trekken van kritiek over hoe ik er uit zie. Heb er ook nog nooit kritiek over gehad behalve van mn dochter die mij wil 'stylen'. Maar ik doe er gewoon niet aan mee. Geen make-up overdag en geen hakken dragen maar gewoon lekker makkelijke kleren, skinny spijkerbroek met zwart t-shirt, wandelschoenen en klaar. Daarnaast gezond eten met minder koolhydraten en paar keer per week sporten en goed slapen en ik voel me daardoor dus superfit. Vind ik belangrijker dan hoe ik er uit zie.quote:Op maandag 3 april 2023 00:36 schreef Organicecogirl het volgende:
Er zijn voldoende goede alternatieven voor botox.
Ook een heel normale vraag hoor. Wij vrouwen worden vaak bekritiseerd over hoe we eruitzien. Het is echt niet gemakkelijk. Ik raad je aan om eerst sowieso een goed serum te gebruiken en daarop een goede anti-rimpel crème. De botox crème van Nuy tegen rimpels bevalt me momenteel wel. Maar geen idee of we hetzelfde huidtype hebben. Vraag daarom best even testers of samples van de biobey anti-rimpel crèmes op. Drink je voldoende water? Neem je vitamine c 1000? Deze helpt al enorm vooruit om de huid te herstellen. Slaap je voldoende en drink je veel te veel koffie? Geef jezelf 3 maanden en verzorg jezelf goed. Je moet je sowieso niet haasten met botox behandelingen. Met goede verzorging en voldoende rust ga je je huid zeker kunnen verbeteren. Op Fok ga je ook veel goede informatie kunnen terugvinden btw.
Gewoon, hydraterende zalf?quote:Op zondag 2 april 2023 23:32 schreef Kitty_78 het volgende:
Beste leden,
Door jaren zonnebank en make-up merk ik dat ik toch wel rimpels begin te krijgen. Mijn huid vind minder strak dan vroeger. Heeft iemand tips voor goede verzorgingsproducten? Ik weet dat vele botox gaan aanraden maar ik zou liever eerst met verzorging en supplementen het willen proberen.
En ik maar denken dat vrouwen tegenwoordig sterk en dapper genoeg zijn om zich niets aan te trekken wat een ander van hun uiterlijk vindt.quote:Op maandag 3 april 2023 00:36 schreef Organicecogirl het volgende:
Wij vrouwen worden vaak bekritiseerd over hoe we eruitzien. Het is echt niet gemakkelijk.
Pssst... alles is chemisch.quote:Op woensdag 5 april 2023 10:26 schreef Prego het volgende:
[..]
En ik maar denken dat vrouwen tegenwoordig sterk en dapper genoeg zijn om zich niets aan te trekken wat een ander van hun uiterlijk vindt.
Maar goed, kennelijk is de oplossing daarvoor chemische troep op je gezicht smeren of in te laten spuiten![]()
Dit. Plus een goede SPF voor overdag. Retinol is prima om mee te starten; tret is wel een stukje pittiger in gebruik, denk vervellen enzo. Ook niet echt makkelijk te verkrijgen, in NL alleen op recept. Het enige dat bewezen helpt tegen huidveroudering, maar verwacht geen wonderen; het is echt lange termijn werk.quote:Op maandag 3 april 2023 07:58 schreef herverwijderd het volgende:
Retinol of andere dingen waar tretinoïne inzit. Paula's Choice heeft goede producten hiervoor. Lees je wel ff in, je moet het meestal opbouwen in sterkte namelijk.
Ja.quote:Op woensdag 12 april 2023 09:05 schreef miss_sly het volgende:
Kun je hyaluronzuur en retinol ook combineren?
Bijvoorbeeld eerst hyaluronzuur en daarna een creme met retinol en spf?
Top. Mjin dagcreme is op en ik moet nieuwe, dus dan koop ik met retinol en spf. Eens kijken hoe het me bevalt.quote:
quote:Op dinsdag 4 april 2023 19:35 schreef Seeburg54 het volgende:
Het is waar. Na een stressvolle periode jaren geleden ben ik echt ouder geworden in mijn gezicht. Slaap, rust, gezond eten en beweging is voor mij het belangrijkste. Voordeel van wat zwaarder worden als je ouder wordt, minder oud gezicht.
quote:Op maandag 3 april 2023 07:58 schreef herverwijderd het volgende:
Retinol of andere dingen waar tretinoïne inzit. Paula's Choice heeft goede producten hiervoor. Lees je wel ff in, je moet het meestal opbouwen in sterkte namelijk.
quote:Op maandag 3 april 2023 11:11 schreef Nanukerst het volgende:
Allereerst: goed voor jezelf zorgen. Goed slapen, goed eten, genoeg drinken, stress vermijden, zorgen dat je genoeg beweegt. Verder: bindweefselmassages, collageen en vitamine D slikken, en een uiterst goede huidroutine. Ik raad een combinatie aan van retinol en vitamine C (ik zweer bij the Ordinary) en dagelijks een SPF. Ik doe dit al jaren en word met gemak 10 jaar jonger geschat (ik ben 41).
quote:Op maandag 3 april 2023 23:13 schreef eudaemonia het volgende:
Stress is de beste manier om rimpels te krijgen (naast roken, veel vet eten, teveel in de zon zitten enz. je weet die dingen wel).
Het beste is dus om zo weinig mogelijk stress te hebben, of in ieder geval een goede manier te hebben om te kunnen ont-stressen.
Ik heb ook gehoord dat collageen supplementen heel goed helpen. Dank u wel voor jou tip!quote:Op maandag 3 april 2023 11:11 schreef Nanukerst het volgende:
Allereerst: goed voor jezelf zorgen. Goed slapen, goed eten, genoeg drinken, stress vermijden, zorgen dat je genoeg beweegt. Verder: bindweefselmassages, collageen en vitamine D slikken, en een uiterst goede huidroutine. Ik raad een combinatie aan van retinol en vitamine C (ik zweer bij the Ordinary) en dagelijks een SPF. Ik doe dit al jaren en word met gemak 10 jaar jonger geschat (ik ben 41).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |