Dat is wel lekker, Community TOTS laat je links leggen denk ik? Zitten vaak zulke rare spelers tussen die je moeilijk in past imo.quote:Op vrijdag 21 april 2023 17:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb tot nu toe een 70 goede packs klaar staan slechtste zijn prime gold players packs. Verwacht dat we nog wel flink wat packs krijgen deze week dus de 100 moet lukken voor tots
Maakt mij niet zoveel uit heb dan zoveel spelers erbij dat ik heel tots alles kan doen wat ik wil.quote:Op vrijdag 21 april 2023 17:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat is wel lekker, Community TOTS laat je links leggen denk ik? Zitten vaak zulke rare spelers tussen die je moeilijk in past imo.
Netjes had daar van de week prime zizou uit.quote:Op vrijdag 28 april 2023 20:19 schreef Saekerhett het volgende:
Hoppa! Shitload aan fodder binnen en de 90+ icon upgrade gedaan:
FUT Birthday George Best
Meer dan waar je mee begonnen bent? Via League SBCs dan?quote:Op vrijdag 28 april 2023 21:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Netjes had daar van de week prime zizou uit.
Begonnen met 107 packs en heb er nu 121. Stuk of 4 gepackt al maar niks speciaals.
League sbc of die trophy titans upgrade daar recycle ik alles in. Heb die icon pack ook al 2 keer staan ergens ondertussenquote:Op vrijdag 28 april 2023 21:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Meer dan waar je mee begonnen bent? Via League SBCs dan?
Ik zou zeggen fodder pack. Efigstots pack kan goed uitpakken maar je krijgt ook een hele hoop 90+ die niets waard zijn.quote:Op zaterdag 29 april 2023 14:14 schreef Jimbo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Denk dat dit hem gaan worden. Heb alleen jesus nog te unlocken.
Essien eventueel voor kante wisselen zodra ik de fodder heb (duurt nog wel tot na tots) En hopelijk komt er een goede LB (mendy?) uit met tots
Zie net dat Desailly ook een reward is dit season.
Die kan ook CDM / CB.... Wat zouden jullie aanraden/doen? Desailly pakken of de 25, 84+ of de 1/3 EFIGS TOTS?
Dat is niet slecht ik kreeg tavernier en daniloquote:Op zaterdag 29 april 2023 17:18 schreef Max23 het volgende:
Toetertjes, 14 wins dus 2 community picks.
Eerste pick Ake
Tweede pick Rodrygo
Je kon die 25k packs met munten opentrekken en winst makenquote:Op dinsdag 2 mei 2023 20:22 schreef GotenSSJ het volgende:
Die nieuwe SBC heeft de markt wel behoorlijk in de war geschopt![]()
Heb over het laatste uur zo'n 350k verdiend aan het verkopen van spelers tussen de 70-82 rating. Zelfs zilveren RW/LW/RM/LM's gingen voor 5k+
Als je veel untradeable position modifiers hebt kun je bijv Pol Lirola kopen, positie naar RM veranderen en op de markt gooien voor 2-2.5k. 1400 coins winst per kaart, het is geen 7-8k zoals gisteren, maar toch.quote:
Slaat echt nergens opquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
2 drafts gewonnen vanavond en de beste rewards waren 2 rare gold packs en een 7.5k pack
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |