Topquote:Op zondag 2 april 2023 19:25 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Haha had ik bij het teruglezen gedaan! Ben net thuis van weekendje wellness. Stemde nee en stond na mij 9/9. Maar ben bang dat de nee stemmers dat meer uit een soort hoop ook doen, dat deed ik wel iig
Lekker ideequote:Op zondag 2 april 2023 19:25 schreef engine het volgende:
[..]
Leuk he
[..]
Op kantoor. Daar zitten ze dus ook
quote:Op zondag 2 april 2023 19:25 schreef engine het volgende:
[..]
Leuk he
[..]
Op kantoor. Daar zitten ze dus ook
Wat een ventquote:Op zondag 2 april 2023 19:25 schreef Deisyy het volgende:
JW is niet van plan zijn schoenen uit te trekken in de kas, dat vindt hij maar onzin wat zomaar door iemand is bedacht.
Wat dat betreft hadden Jeff en de bro's wel gelijk, die zeiden op die racedag nog dat hij zich steeds meer als 'de don' van de loods ging gedragen. "Iedereen komt maar bij hem verantwoording af leggen", toen ze Babs bij hem hadden zien lallen.quote:
Ja!quote:Op zondag 2 april 2023 19:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Lijkt wel of hij in een soort staking is
Of alsof hij zijn tijd aan het uitzitten is.quote:Op zondag 2 april 2023 19:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Lijkt wel of hij in een soort staking is
Ja *smak* veel gezeik *smak*. Al die *smak* brieven ook *smak*quote:Op zondag 2 april 2023 19:38 schreef Puzzie het volgende:
Rupie en Marciano over Rupies periode als manager
Hij heeft eigenlijk de afgelopen weken niet anders gedaan, veel op bed, laat opstaan, wat rondlummelen, af en toe frituren en zo eens in de zoveel dagen even luid scheldend door de loods lopen. (en dan buiten gaan lachen om de commotie die dit veroorzaakt binnen)quote:Op zondag 2 april 2023 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of alsof hij zijn tijd aan het uitzitten is.
Okayquote:Op zondag 2 april 2023 19:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja *smak* veel gezeik *smak*. Al die *smak* brieven ook *smak*![]()
Wissel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |