Verschil moet er zijn.quote:Op zondag 2 april 2023 18:56 schreef engine het volgende:
[..]
Jep
En de vogeltjes krijgen luxe snacks
Dacht dat Rupie dat net zei maar ik zie nog geen friet dus misschien verkeerd verstaan.quote:
Ik dacht dat ik frituurgeluiden hoorde en Jeff is volgens mij nog buiten.quote:Op zondag 2 april 2023 18:57 schreef engine het volgende:
[..]
Dacht dat Rupie dat net zei maar ik zie nog geen friet dus misschien verkeerd verstaan.
Klopt, hij is aan het frituren. Zonder woorden, bozig gezicht.quote:Op zondag 2 april 2023 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik frituurgeluiden hoorde en Jeff is volgens mij nog buiten.
Toch, dat dachten we al.quote:Op zondag 2 april 2023 18:58 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Klopt, hij is aan het frituren. Zonder woorden, bozig gezicht.
Bouillonblokje?quote:Op zondag 2 april 2023 18:59 schreef engine het volgende:
Wat heeft Esther?
Voor haar en Willem.
[ afbeelding ]
Kool,rijst en frikadel?quote:Op zondag 2 april 2023 18:59 schreef engine het volgende:
Wat heeft Esther?
Voor haar en Willem.
[ afbeelding ]
Okay ik ken dat niet om dat zo door het eten te doen.quote:
Smakelijk eten!quote:
Nou ja, het is creatief bedacht, zeg maarquote:Op zondag 2 april 2023 19:01 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
jep en aan de kleur van de folie en het blokje is het kip
Ik snap dat ook niet, dit zit toch ontzettend oncomfortabel.quote:Op zondag 2 april 2023 19:01 schreef humpty het volgende:
Die Esther eet ook zo raar valt altijd van alles op de grond
waarom niet gewoon aan tafel eten met de rest
Ik ook niet, maar ik herken het blokjequote:Op zondag 2 april 2023 19:01 schreef engine het volgende:
[..]
Okay ik ken dat niet om dat zo door het eten te doen.
Als het idd smakeloos/ flauw is kun je er ook zout over gooien maar ik denk dat dit smaakvoller is.quote:Op zondag 2 april 2023 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ja, het is creatief bedacht, zeg maar
Iedere keer vlees is ook niet nodigquote:Op zondag 2 april 2023 19:03 schreef Chanel5 het volgende:
Kratten bier, pakken wijn maar normaal vlees schijnt niet te kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |