quote:mzzl
Op dinsdag 11 februari 2003 01:09 schreef Conflict het volgende:
Ik weet niet wat jij doet maar ik ga naar bed, kben kapoooot
quote:Ben jij diegene die belt en denkt dat ik geld overheb om te sparen ?
Op dinsdag 11 februari 2003 00:20 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
werk bij teleperformance / spaar select
en ik niks vooral bij bp, vasquesz, 3g; talk, villa
Ik werk in Eindhoven, beetje toetsenbordrammelen met doel programma's onderhouden.
Ik niks thuis, hoge hypotheek op, dan moet ik daar ook zoveel mogelijk van genieten.
quote:woon jij aan de korvelseweg joh !?
Op dinsdag 11 februari 2003 10:58 schreef Conflict het volgende:
*Meldt*
quote:Zijstraat vh korvelplein
Op dinsdag 11 februari 2003 10:59 schreef FlyingFox het volgende:[..]
woon jij aan de korvelseweg joh !?
quote:daar fiets ik elke dag 2 keer langs dus het is best mogelijk dat ik je al ooit eens gezien heb
Op dinsdag 11 februari 2003 11:01 schreef Conflict het volgende:[..]
Zijstraat vh korvelplein
echt maf
Kut Tilburg!
zoekt ruzie, omdat het te saai op Fok is
[Dit bericht is gewijzigd door dj-ango op 11-02-2003 11:05]
quote:Hmmmm.... ik fiets daar dagelijks meerdere keren
Op dinsdag 11 februari 2003 11:04 schreef FlyingFox het volgende:[..]
daar fiets ik elke dag 2 keer langs dus het is best mogelijk dat ik je al ooit eens gezien heb
echt maf
Ga altijd boodschappen doen bij de AH
quote:Konmar / Nettorama
Op dinsdag 11 februari 2003 11:05 schreef Conflict het volgende:[..]
Hmmmm.... ik fiets daar dagelijks meerdere keren
Ga altijd boodschappen doen bij de AH
[Dit bericht is gewijzigd door Rulin op 11-02-2003 11:09]
quote:Bij de nettorama hebben ze geen mandjes
Op dinsdag 11 februari 2003 11:09 schreef Rulin het volgende:[..]
Konmar / Nettorama _O_en daar loop ik meestal
quote:ex-KorteSchijfstraat
Op dinsdag 11 februari 2003 11:09 schreef Roosje01 het volgende:
Roosje01 woont op de Korte Schijfstraat. Naast de Langeboom. Da's eigenlijk bij de 1e 'D' van Williedocksaint. En waarschijnlijk komen een hoop van jullie 's nachts na het stappen langs mijn slaapkamerraam, dus ik vraag het vriendelijk: DOE EENS WAT STILLER! (hehehe!)
quote:Zo'n fijne straat.... waarom ben je weggegaan? Heerlijk in het centrum, vlakbij het station... Alleen 's nachts een beetje herrie soms.
Op dinsdag 11 februari 2003 11:12 schreef Rulin het volgende:[..]
ex-KorteSchijfstraat
![]()
meldt
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 11:13 schreef Roosje01 het volgende:
Alleen 's nachts een beetje herrie soms.
Maar met herrie bedoel ik vooral de mensen die 's ochtends om 06.00 uur hun brommer stationair laten draaien bij mij voor het raam. Of mensen die heel hard zingend over straat terug naar huis strompelen.
quote:Halleee
Op dinsdag 11 februari 2003 11:35 schreef Roosje01 het volgende:
Haha! Nu zie ik het! Jij bent Pim! Heb alleen in de zomer een beetje last van je gehad, als jij een feest hield en ik het raam openzette omdat het te warm was. In de winter viel het allemaal erg mee (hoewel niet iedereen daar zo over dacht heb ik gehoord). Wel mooi dat jij geen idee heb wie ik ben, als het goed is.Maar met herrie bedoel ik vooral de mensen die 's ochtends om 06.00 uur hun brommer stationair laten draaien bij mij voor het raam. Of mensen die heel hard zingend over straat terug naar huis strompelen.
quote:Als we nu al excuses moeten gaan aanbieden omdat er eens een feestje gegeven wordt dan is de wereld toch wel ver heen. Dat is natuurlijk helemaal nergens voor nodig. Maar ik ben dus je ouwe buurjongen. Wel grappig dat ik je hier tegenkom. En ook al eens in 013, wat is Tilburg toch klein dan, he?
Op dinsdag 11 februari 2003 11:43 schreef Rulin het volgende:[..]
Halleee
ik weet denk ik wel wie jij bent, maar stel je zelf hier maar voor. Leuke tijd daar gehad, veel feeste enzo. Excuses voor de overlast
maar als jij de persoon bent die ik denk heb ik daar mijn excuses al aan aangeboden.
quote:idd. dat vond ik ook het typische daar aan de korte schijfstraat. Al die mensen hadden een hoop meningen over je, maar als je ze tegen kwam was het ja en amen. Men had ook gewoon even langs kunnen komen voor een gesprek, zo heb ik dat ook met de buurvrouw en onderbuurvrouw. Maar de rust is weder gekeerd
Op dinsdag 11 februari 2003 11:59 schreef Roosje01 het volgende:[..]
Als we nu al excuses moeten gaan aanbieden omdat er eens een feestje gegeven wordt dan is de wereld toch wel ver heen. Dat is natuurlijk helemaal nergens voor nodig. Maar ik ben dus je ouwe buurjongen. Wel grappig dat ik je hier tegenkom. En ook al eens in 013, wat is Tilburg toch klein dan, he?
Sweelincklaan 426.. noordoost bij het park...in de hoek... dank je!
[Dit bericht is gewijzigd door Toffe_Ellende op 11-02-2003 12:22]
quote:Tja, da's Brabant he. Is die vrouw met kind niet eens bij je aan de deur geweest? Sylvia geloof ik. Die is in ieder geval weleens bij mij aan de deur geweest of wij ook last gehad hadden van een feestje bij jou. Ik geloof dat haar baby de hele nacht wakker was geweest ofzo. Kan me wel voorstellen dat ze dat minder vond. Maar goed, dat kan gebeuren hoor. Ik heb trouwens toch nog PVDA gestemd. Ik was het niet overal mee eens maar ik wilde gewoon geen rechtse regering. En da's (hopen we dan maar) gelukt.
Op dinsdag 11 februari 2003 12:08 schreef Rulin het volgende:[..]
idd. dat vond ik ook het typische daar aan de korte schijfstraat. Al die mensen hadden een hoop meningen over je, maar als je ze tegen kwam was het ja en amen. Men had ook gewoon even langs kunnen komen voor een gesprek, zo heb ik dat ook met de buurvrouw en onderbuurvrouw. Maar de rust is weder gekeerd
Wat heb je trouwens nog gestemd en waarom?
quote:Lekker ff alle Tilburgse stalkers aan het uitnodigen ?
Op dinsdag 11 februari 2003 12:11 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Kan iemand mij erop zetten?Sweelincklaan 426.. noordoost bij het park...in de hoek... dank je!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |