Enne zo nee, waarom dan niet??
maar inderdaad het is wel misleiding af en toe en dat IS verboden volgens mij.
"ja maar ik was in de veronderstelling dat het echt door omas gemaakt was edelachtbare"
lekker wazige gedachte idd
quote:nee "hoe komen er erAF!!??"
Op maandag 10 februari 2003 21:36 schreef 2Mini het volgende:hoe kom je erop??
Natuurlijk lukt je dat niet, die reclame makers hebben gewoon creatieve vrijheid om dat soort reclames te maken. En mensen die zich daar aan storen zijn ontiegelijke droogkloten.
quote:Omdat ze dan een tegenclaim indien wegens onmetelijke stompzinnigheid en verregaande humorloosheid ?
Op maandag 10 februari 2003 21:19 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
Zou je bijv. Bertolli kunnen aanklagen omdat ze in hun reclame beweren dat er allemaal 80 jarige vrouwtjes in de fabriek ambachtelijk werken terwijl ze in het echt gewoon aan massaproductie doen? Is dat geen bedrog?Enne zo nee, waarom dan niet??
quote:Misschien stoppen met lijmsnuiven??
Op maandag 10 februari 2003 21:38 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
lekker wazige gedachte idd
Die reclame van Bertolli is op zich niet zo erg. Alleen die klemtoon die ze verkeerd leggen...
Ik denk dat het in het feit ligt dat je er redelijkerwijs van uit kan gaan of iets wel of niet waar is. Die omaatjes bij voorbeeld lijkt me niet op de waarheid te berusten en van calve is ook niet iedereen groot geworden, maar een man in pak die frisia-financieringen aansmeert zou je wel letterlijk kunnen nemen.
quote:En zelf kon je niet op het idee komen dat iedere rechter jou meteen op zou sluiten in een psychiatrische kliniek als je met zoiets naar de rechter stapt?
Op maandag 10 februari 2003 21:42 schreef DJ.KRIZZ het volgende:het is gewoon iets wat ik me zat af te vragen
quote:Reclame mag geen eigenschappen of kwaliteitniveaus van een produkt sugereren die het domweg niet heeft.
Op maandag 10 februari 2003 21:24 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
maarre hoe zit dat reclame-recht dan in elkaar? wat mag je wel suggereren en wat niet? of mag alles
De paarse koeien van Milka en de omaatjes van Bertoli kunnen dus gewoon.
quote:kee dat wou ik horen
Op maandag 10 februari 2003 22:37 schreef Argento het volgende:[..]
Reclame mag geen eigenschappen of kwaliteitniveaus van een produkt sugereren die het domweg niet heeft.
De paarse koeien van Milka en de omaatjes van Bertoli kunnen dus gewoon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |