Ik kan mij niet voorstellen, dat er na al die vrijwillige vertrekken, nog een eliminatie gaat komenquote:Op zondag 2 april 2023 12:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Marciano helemaal para, dat vind ik dan wel weer leuk, zou mooi zijn als hij op de stip komt, mits er een stip komt
Ik ook niet, ik denk dat de Febo druk bezig is met schema's e.d. om te kijken hoe ze dit het best aan kunnen pakken.quote:Op zondag 2 april 2023 12:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen, dat er na al die vrijwillige vertrekken, nog een eliminatie gaat komen
Dan gaat Rupert boos naar huis omdat hem een vrijstelling door de neus geboord isquote:Op zondag 2 april 2023 12:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen, dat er na al die vrijwillige vertrekken, nog een eliminatie gaat komen
10 nieuwe bewoners erbijquote:Op zondag 2 april 2023 12:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik denk dat de Febo druk bezig is met schema's e.d. om te kijken hoe ze dit het best aan kunnen pakken.
Ze kan helemaal niet op rupi stemmen als er überhaupt een eliminatie komt.quote:Op zondag 2 april 2023 12:29 schreef KinKiJan het volgende:
JW tegen Janet: "Ik wil je wat vragen. Jij wil toch op Imadiddin of Rupert stemmen? Is daar een re.."
Janet: ".....Ben ik nog niet over uit"
JW: "...nog niet over uit, nee maar omdat je dat zei, ik vroeg me eigenlijk af wat de re..."
Streamwissel naar tandenpoetsende Bern
Als het na zijn managersperiode komt, dan welquote:Op zondag 2 april 2023 12:31 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze kan helemaal niet op rupi stemmen als er überhaupt een eliminatie komt.
Die gaan er naar alle waarschijnlijkheid een brief in gooien, dat er door alle commotie en het vetrek van meerdere bewoners, deze maand geen eliminatieronde zal zijn.quote:Op zondag 2 april 2023 12:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik denk dat de Febo druk bezig is met schema's e.d. om te kijken hoe ze dit het best aan kunnen pakken.
Dat niet eens, want er staat nergens dat er elke maand geëlimineerd moet worden.quote:Op zondag 2 april 2023 12:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die gaan er naar alle waarschijnlijkheid een brief in gooien, dat er door alle commotie en het vetrek van meerdere bewoners, deze maand geen eliminatieronde zal zijn.
Zoals JW zegt, dat maakt mij niet uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |