Zal wel weer uit de bocht vliegen op die ribbelweg in de afdalingquote:
Ik wel, want Bilbao zou normaliter twee keer zo snel naar beneden gaan.quote:Op donderdag 6 april 2023 17:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had Bilbo hier niet zien winnen van Visafslag
Nog een ergernis: na iedere vijf trappen begint hij om te kijken.quote:Op donderdag 6 april 2023 17:05 schreef DeeBee het volgende:
Krijg wel beetje Froome vibes bij Vinjejo nu, want hij rijdt echt als een kip zonder kop, alleen maar dom trappen in een lelijke stijl
Visafslag is geen notoir slechte daler toch?quote:Op donderdag 6 april 2023 17:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik wel, want Bilbao zou normaliter twee keer zo snel naar beneden gaan.
Het charisma van een natgeregend kartonnen bekertje.quote:Op donderdag 6 april 2023 17:05 schreef DeeBee het volgende:
Krijg wel beetje Froome vibes bij Vinjejo nu, want hij rijdt echt als een kip zonder kop, alleen maar dom trappen in een lelijke stijl
Bilbao is vooral een extreem goede daler, ongetwijfeld bezittend over een fraai stukje parcourskennis. En hij speelt vals.quote:Op donderdag 6 april 2023 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Visafslag is geen notoir slechte daler toch?
Dat scheelt ongetwijfeld ja, als hij hier in het wiel had kunnen zitten zeker.quote:Op donderdag 6 april 2023 17:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Bilbao is vooral een extreem goede daler, ongetwijfeld bezittend over een fraai stukje parcourskennis. En hij speelt vals.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |