quote:
Ja die versie ken ik wel. Ik wist wel dat het een cover is maar ken het origineel niet geloof ik. Zal een luisteren.quote:Op zondag 2 april 2023 21:41 schreef Seattle het volgende:
[..]
Misschien ben jij van de generatie van de versie van Britney Spears? Die heeft m gecoverd. Zeg je dat zo? Staat ineens zo raar
Dit wist ik nietquote:Op zondag 2 april 2023 21:41 schreef Seattle het volgende:
[..]
Misschien ben jij van de generatie van de versie van Britney Spears? Die heeft m gecoverd. Zeg je dat zo? Staat ineens zo raar
Ja dit ken ik welquote:Op zondag 2 april 2023 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen is uit de jaren 80
Ik zie ban en scrol snel verderquote:
En dat voor leukste jonkie, maar het is ook best wel een bekend deuntje.quote:
Bin Laden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op zondag 2 april 2023 21:51 schreef Deisyy het volgende:
GodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op zondag 2 april 2023 21:51 schreef Deisyy het volgende:
wat zij zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |