en zeker niet met een Jappiequote:Op zondag 2 april 2023 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Als het mijn man was had ik niet lopen viezevozellen
jappiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody
Dat heel Nederland op beeld kan zien inclusief mijzelf dat mijn man ligt te wippen met een ander. Nee daar zou ik ook niet overheen kunnen stappenquote:Op zondag 2 april 2023 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
als het mijn man was geweest
stond zijn koffer al klaar
nee precies datquote:Op zondag 2 april 2023 21:22 schreef Seattle het volgende:
[..]
Dat heel Nederland op beeld kan zien inclusief mijzelf dat mijn man ligt te wippen met een ander. Nee daar zou ik ook niet overheen kunnen stappen
ze zeggen hier wel eensquote:Op zondag 2 april 2023 21:23 schreef engine het volgende:
Misschien is Jappie wel gewoon heel goed in bed. Moraima had het over 6x.
Ik dacht 3quote:Op zondag 2 april 2023 21:23 schreef engine het volgende:
Misschien is Jappie wel gewoon heel goed in bed. Moraima had het over 6x.
Ben ook benieuwd naar beelden. Er staan wat foto’s op Martin zn inst story. Maar dat ziet eruit alsof er niet heel veel mensen waren.quote:Op zondag 2 april 2023 20:55 schreef HappyCharly het volgende:
Is er iemand naar die meet geweest?
of zijn er beelden van?
Op Wanda of op Jappie?quote:Op zondag 2 april 2023 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zeggen hier wel eens
daar zou ik de hond nog niet opzetten
Het werden er wel steeds meerquote:Op zondag 2 april 2023 21:24 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik dacht 3. Maar dat is ook best knap
ik heb helaas geen instaquote:Op zondag 2 april 2023 21:24 schreef Pindaaatje het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd naar beelden. Er staan wat foto’s op Martin zn inst story. Maar dat ziet eruit alsof er niet heel veel mensen waren.
Jappie Kees Geert wat maakt dat nou weer uit? Ja of nee. Ik kan het min of meer begrijpen dat je wat afspraken maakt als je met een programma zoals dit meedoet. Doe je eigen ding (dat werkt ook nooit btw...quote:
Welke zou je de hond wel op zetten?quote:
quote:Op zondag 2 april 2023 21:26 schreef Seattle het volgende:
[..]
Het is zo’n klein menneke. Een teckel zou wel moeten lukken
Op de 1 of andere manier moet ik hier hardop om lachen. Ik zie het gewoon voor mequote:
hahahahahahquote:Op zondag 2 april 2023 21:26 schreef Seattle het volgende:
[..]
Het is zo’n klein menneke. Een teckel zou wel moeten lukken
En jij bent dik ?quote:
Absoluutquote:
Ja, is gemeen. I know. Maar ik krijg direct beeld bij ‘er een hond op zetten’. Ik kende die uitdrukking nog niet.quote:Op zondag 2 april 2023 21:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hahahahahah
gemeen wel ook
niks mis met jappie
alleen teleurstellende man.. hij leek zo leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |