nee maar er zitten wel wat fanatieke tussenquote:
Nee nooit naar een RLS meet. Wel 40 plusquote:Op zondag 2 april 2023 21:00 schreef greysbones het volgende:
Ben jij daar toen ook geweest @:Soury
die meet van DGK in de witte bergen?
dat weet ikquote:Op zondag 2 april 2023 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee nooit naar een RLS meet. Wel 40 plus
Waarom vraag je het dan?quote:
dat je naar 40+ bent geweestquote:
Alleen Mirthequote:Op zondag 2 april 2023 20:58 schreef HappyCharly het volgende:
ik voel sowieso geen enkele behoefte om mensen uit de loods te ontmoeten...
Ik heb meerdere meets overleefd met fokkers in mijn fok levenquote:Op zondag 2 april 2023 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat je naar 40+ bent geweest
niet DGK ik dacht misschien ben jij daar ook geweest
je was eerder ook wat fanatieker met Cossen toch
Ja. Maar die heeft wel andere dingen aan haar hoofd nu denk ik.quote:
Ik heb het vermoeden dat Wanda meer aan haar hoofd heeft nu.quote:Op zondag 2 april 2023 21:11 schreef HappyCharly het volgende:
heeft iemand eigenlijk iets ghoord over wanda en ivor?
ja ben benieuwd naar een uodatequote:Op zondag 2 april 2023 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat Wanda meer aan haar hoofd heeft nu.
Ja, andere woning zoeken enzo. En natuurlijk haar moederquote:Op zondag 2 april 2023 21:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ja. Maar die heeft wel andere dingen aan haar hoofd nu denk ik.
niks op instaquote:Op zondag 2 april 2023 21:11 schreef HappyCharly het volgende:
heeft iemand eigenlijk iets ghoord over wanda en ivor?
@engine ik zie kansenquote:Op zondag 2 april 2023 21:16 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja, andere woning zoeken enzo. En natuurlijk haar moeder.
Maar serieus denk ik dat Wanda het heel moeilijk heeft nu. Dat vind ik wel een triest gegeven. Dat je denkt aan iets leuks mee te doen, maar dit is dan de consequentie
ja daarom ben ik benieuwdquote:Op zondag 2 april 2023 21:16 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja, andere woning zoeken enzo. En natuurlijk haar moeder.
Maar serieus denk ik dat Wanda het heel moeilijk heeft nu. Dat vind ik wel een triest gegeven. Dat je denkt aan iets leuks mee te doen, maar dit is dan de consequentie
ik denk dat @engine best bereid is een plekje te creërenquote:Op zondag 2 april 2023 21:17 schreef Seattle het volgende:
[..]
@:engine verhuurt woningen of vakantiehuisjes?
quote:Op zondag 2 april 2023 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat @:Engine best bereid is een plekje te creëren
als het mijn man was geweestquote:Op zondag 2 april 2023 21:19 schreef engine het volgende:
Ik hoop voor haar dat ze er samen met Ivor uit komt.
Mexx was altijd zogenaamde drama, ook al in de loods. Maar ben bang dat het bij Wanda wel serieus foute boel is.quote:Op zondag 2 april 2023 21:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja daarom ben ik benieuwd
Ook omdat het met Mexx allemaal heel erg drama leek en daar blijkt alles prima te zijn
dus wie weet is wanda's relatie nog te redden... en over haar moeder weet ik verder weinig
Als het mijn man was had ik niet lopen viezevozellenquote:Op zondag 2 april 2023 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
als het mijn man was geweest
stond zijn koffer al klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |