quote:Op zondag 2 april 2023 20:55 schreef HappyCharly het volgende:
Is er iemand naar die meet geweest?
of zijn er beelden van?
Ik hoop DGK! Even afwachten nogquote:Op zondag 2 april 2023 20:55 schreef HappyCharly het volgende:
Is er iemand naar die meet geweest?
of zijn er beelden van?
ik kijk de q en a van Mexx en Martin op Youtube, net zo enerverend,,,quote:Op zondag 2 april 2023 20:56 schreef Seattle het volgende:
Dus dit gaan we de komende 5 maanden doen met wat loods-geluid op de achtergrond![]()
Hopend dat er wat spannends gebeurt
DGK toch of kon hij geen partner in crime vindenquote:
dat ga ik echt niet doenquote:Op zondag 2 april 2023 20:56 schreef Seattle het volgende:
Dus dit gaan we de komende 5 maanden doen met wat loods-geluid op de achtergrond![]()
Hopend dat er wat spannends gebeurt
die is niet hier nuquote:Op zondag 2 april 2023 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
DGK toch of kon hij geen partner in crime vinden
die heeft echt behoorlijk wat fans jaquote:Op zondag 2 april 2023 20:57 schreef Seattle het volgende:
Denk trouwens dat Jeff als enige kan rekenen op een heuse schare fans die hem maar wat graag willen ontmoeten.
Ah dat dacht ik wel grote smoelquote:Op zondag 2 april 2023 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
die is niet hier nu
en hij had ook een ander feestje
Nee ik snap dat ook niet zo.quote:Op zondag 2 april 2023 20:58 schreef HappyCharly het volgende:
ik voel sowieso geen enkele behoefte om mensen uit de loods te ontmoeten...
Die tanden deden pijn aan mijn ogen.quote:Op zondag 2 april 2023 20:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik kijk de q en a van Mexx en Martin op Youtube, net zo enerverend,,,
Allemaal kutmensen natuurlijkquote:Op zondag 2 april 2023 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
die heeft echt behoorlijk wat fans ja
maar of die ze allemaal wil ontmoeten
Zijn ze naar Turkije gegaan op de kosten van SBSquote:
ik vind het echt knap als je daar langer dan 5 minuten naar kan kijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |