quote:Op zondag 2 april 2023 10:02 schreef Seattle het volgende:
Er is toch een net gespannen? Iemand daar iets van gezien?
Niet te filmen dit.quote:Op zondag 2 april 2023 10:04 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeffie en Isaac.. over het goede voorbeeld geven...![]()
Niet over "Die mongelen, die gekken, die luie flikkers.." waar Sjeffie mee opgescheept zit in de Loods
Dat hoop ik dat dat maar snel gebeurd, weg met die mafklapperquote:Op zondag 2 april 2023 10:06 schreef OmaJacky het volgende:
Isaac probeert z'n hachie te redden. Zijn groep valt 1 voor 1 weg en hij ziet zichzelf op de stip komen.
Bla bla bla Isaac moet zich weer bemoeienquote:Op zondag 2 april 2023 10:08 schreef OmaJacky het volgende:
Dit is nog niet t einde ,dit is niet jouw einde....enz enz.
Denk erover na dit is niet jouw einde.
Heerlijk...de oudjes gaan hem slopenquote:Op zondag 2 april 2023 10:11 schreef 5thencounter het volgende:
Isaac kan zich geen verliezen mee veroorloven in zijn Brô-Groep als Sjeffie vertrekt, en de vrouwenclub is té groot geworden om te handelen..
quote:Op zondag 2 april 2023 10:13 schreef Loveable het volgende:
Ice zet de hometrainer buiten, als die nou heel hard fietst.. fietst die misschien zo wel de poort uit joejoe
nee die gaat dinsdagquote:Op zondag 2 april 2023 10:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zou Jeff zich om laten praten? Ik heb er een hard hoofd in
ik hoop dat hij verstandig isquote:Op zondag 2 april 2023 10:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zou Jeff zich om laten praten? Ik heb er een hard hoofd in
Als 'ie zijn belofte weer intrekt, gaat zeker de ½Loods hem wel wegwerken, genoeg is genoeg met onberekenbare Sjeffiequote:Op zondag 2 april 2023 10:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop dat hij verstandig is
ik zou gaan
Ik ook. Vraag me ook af waar iedereen nu is, met zijn: gele kaarten moet je afstraffen. Sommigen kruipen Marciano nog net niet in de kont, dankbaar dat ze zijn dat Jeff uit zichzelf vertrekt, door zijn "goede daad/ duw"quote:Op zondag 2 april 2023 10:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou gaan
De relatie met Kim gaat toch niet werken ,maar daar komt hij vanzelf wel achter.quote:Op zondag 2 april 2023 10:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou gaan
Buiten is alles anders, hoef je geen act meer op te voeren, geen camera's. We gaan het zien/ horen.quote:Op zondag 2 april 2023 10:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De relatie met Kim gaat toch niet werken ,maar daar komt hij vanzelf wel achter.
Want dat gaat nooit goed tussen die twee, ik denk dat Kim daar realistischer is is dan Jeff
Het gaat me niet om de relatie die wel of niet werktquote:Op zondag 2 april 2023 10:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De relatie met Kim gaat toch niet werken ,maar daar komt hij vanzelf wel achter.
Want dat gaat nooit goed tussen die twee, ik denk dat Kim daar realistischer is is dan Jeff
Ik vind het hypocriet dat hij dat als reden gebruikt, Jeff heeft zelf ook mensen het leven zuur gemaakt in de loods. Marciano heeft terecht geel gekregen. Geweld is nooit goed te praten maar Jeff wil al langer weg , dit is een slap excuusquote:Op zondag 2 april 2023 10:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het gaat me niet om de relatie die wel of niet werkt
Ik zou niet langer in zo’n loods willen zitten
Ik denk wel dat ze bij de regie in de maag zitten en er een soort van paniek is. Teveel smaakmakers vertrokken en de publiekslieveling op vele sociaal Media heeft aangekondigd te vertrekken. De saaie bijfiguren blijven over en dat is niet wat ze willen voor die laatste maandenquote:Op zondag 2 april 2023 10:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het gaat me niet om de relatie die wel of niet werkt
Ik zou niet langer in zo’n loods willen zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |