dan is esther jouw voedselquote:Op zaterdag 1 april 2023 22:20 schreef D. het volgende:
[..]
Da's makkelijk gezegd, tot dat je echt honger hebt
Eerlijk is eerlijkquote:
Ik las Erik is Erikquote:Op zaterdag 1 april 2023 22:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk
die heeft vanmorgen veel opgeruimd
Inderdaad, dat doet hij altijd na zoiets.quote:Op zaterdag 1 april 2023 22:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk
die heeft vanmorgen veel opgeruimd
als iedereen maar naar huis gaat wel jaquote:
Ik vind het wel leuk zoals Eunice alles precies opschrijft en dan gaat biljarten.quote:Op zaterdag 1 april 2023 22:26 schreef utopia2.0 het volgende:
Maar we krijgen nu biljartles en schaken.
Is het nog 1 April?quote:Op zaterdag 1 april 2023 22:27 schreef Deisyy het volgende:
Spelletje in de SC Deisyy in JAA / [JAA SC #13] koffie lurken
daar ga ik niet aan wennenquote:Op zaterdag 1 april 2023 22:33 schreef xsaskiax het volgende:
En hier moeten we dus maar aan wennen: 1 biljartstream en 1 schaakstream (eventueel klaverjassen)
oh maar als we geluk hebben krijgen we: stream met sporters, stream met darters, stream met breiende Esther, stream met ...... etende Erik (ik zeg ff niet wat hij eet, word er een beetje onpasselijk van), stream met eizitters (hoewel er nu eentje naar huis is, dus deze onder voorbehoud), stream met slapende mensen......quote:Op zaterdag 1 april 2023 22:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar ga ik niet aan wennen
en dat ga ik ook niet doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |