ik denk aan het eind echt wel spellen waarmee ze de pot gaan halveren en dergelijkequote:Op zaterdag 1 april 2023 20:36 schreef Seattle het volgende:
[..]
Dat is wel heel weinig. Nee dat denk ik niet. Ze hebben in 7 maanden een ton verbrast. Ik zeg 750k.
Ik verwacht veel hoger. Ergens tussen de 700.000 en 800.000. Gele kaarten verwacht ik niet veel meer dus zou niet weten waar het allemaal aan op zou moeten gaan.quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat denk jij wat het eind bedrag gaat worden
ik verwacht 250000(en ja ik zou het graag willen hebben, maar niet een jaar daar willen zitten)
Nou dat zou echt wel heel vals zijn. Dat kunnen ze niet makenquote:Op zaterdag 1 april 2023 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk aan het eind echt wel spellen waarmee ze de pot gaan halveren en dergelijke
Ze hebben tot nu toe veel van de pot kunnen aanschaffen en idd is het meeste opgegaan aan gele kaarten. Die sufferds gaan geen gele kaarten krijgen. Of ze moeten ineens toch gele kaarten gaan uitdelen voor praten tijdens het roken, niet Nederlands praten of hun zender niet om hebbenquote:Op zaterdag 1 april 2023 20:42 schreef engine het volgende:
Ik moet zeggen dat ik eerst ook dacht dat de febo wel zou zorgen dat die pot heel rap omlaag zou gaan maar dat valt dus best mee. Het grootste gedeelte wat er af is komt door gele kaarten.
Die slaapt al een tijdje, hoorde ik JW net vertellen.quote:
Het zou wat zijn als de finale hetzelfde zou zijn als "Million Dollar Island" oehhhh wat zouden er een paar boos zijn dan zeg.quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
die zie ik nog wel een heel eind zakken
zeker onder de 5 ton
precies dat bedoel ikquote:Op zaterdag 1 april 2023 20:52 schreef danaqui het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als de finale hetzelfde zou zijn als "Million Dollar Island" oehhhh wat zouden er een paar boos zijn dan zeg.
Ik verwacht dat ze nooit één deelnemer 7 ton gaan meegeven..De omroep heeft nog 5 maanden om daar wat aan te doenquote:Op zaterdag 1 april 2023 20:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ik verwacht veel hoger. Ergens tussen de 700.000 en 800.000. Gele kaarten verwacht ik niet veel meer dus zou niet weten waar het allemaal aan op zou moeten gaan.
Heeft denk ik ook te maken met dat ze deze show nog willen verkopen (maar dat is speculatie). Maar daarom denk ik ook dat ze het echt een jaar vol gaan maken. Wat mij betreft hadden ze er een paar maanden vanaf gehaald.
Late streams op deze zaterdagavondquote:Op zaterdag 1 april 2023 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die slaapt al een tijdje, hoorde ik JW net vertellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat komt omdat je wel hersens hebt in je hoofdquote:Op zaterdag 1 april 2023 20:57 schreef Deisyy het volgende:
Esther krijgt koppijn van rook, dat komt door een kanaaltje in haar neus.
Ik krijg koppijn van Esther.
Dank jequote:Op zaterdag 1 april 2023 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat komt omdat je wel hersens hebt in je hoofd
Is dat bewezen ?quote:Op zaterdag 1 april 2023 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat komt omdat je wel hersens hebt in je hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |