abonnement Unibet Coolblue
pi_208617873
Had paar jaar geleden een tuin en dan kwam opeens een half zwerfkat elke dag om brokjes bedelen, en ik had al een kattenluikje van vorige eigenaar, dus ja hoor, elke nacht rond 1 komt hij binnen, effe drie keer miauwen, het was een halve rooie met witte vlekken ,

Dan gaf ik hem wat te eten, hij peuzelen, en smikkellen, dan kwam hij even bedanken en aaide ik hem drie keer en dan siste hij opeens en nu moet je stoppen want dit voelt gay ofzo,:) en dan keek hij me lachend aan omdat ik niet kwaad werd en dan had ik soms klein schammetje op mijn hand maar ok big deal, en dan ging hij weer buiten schooieren,

We hadden zeg maar een voedsel -aai -krabbel - relatie - lat- verstandhouding

Het was een echte buitenkat want hij vond alles buiten aan de natuur mooi, insecten, vlinders, de wind, de wolken,de raadselachtige briesjes wind, en binnen werd hij dan angstig, ws de angst om opgesloten te worden?

Blijkbaar had hij wel een verzorger want hij had dan steeds een kattenbelletje om, dan haalde ik deze eraf en dan 1 dag later kwam hij weer eten halen snachts en had hij weer een nieuw bandje en belletje om

pi_208618228
Gewoon lekker met je poten van zijn bandje afblijven, bovendien hebben die belletjes een functie, namelijk dat ze niet op vogels enzo kunnen jagen omdat die schrikken van het geluid van het belletje.
pi_208618430
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 19:06 schreef madam-april het volgende:
Gewoon lekker met je poten van zijn bandje afblijven, bovendien hebben die belletjes een functie, namelijk dat ze niet op vogels enzo kunnen jagen omdat die schrikken van het geluid van het belletje.
Owww ik heb wel veel relaxde buren , niet dat ze gelijk gaan huilen als ze een keer een bandje van 1,20 euro kwijt zijn?
pi_208618533
Mja. Zo raak je je huisdieren kwijt }:|
Ik had dus al 3 maanden één van mijn poezen niet meer gezien.
Kreeg ik ineens een telefoontje van de dierenarts.
Ja, er was een poes ter controle binnengebracht en de chip staat op uw naam.
Ja, dat kan best. Ik heb haar al 3 maanden niet gezien.
Bleek ze al die tijd bij die mensen eten te krijgen, daar te slapen en met de kinderen te spelen.
Ik heb het maar zo gelaten, want die hou ik daar niet meer vandaan.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  Spellchecker zaterdag 1 april 2023 @ 20:33:43 #5
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_208619570
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 19:21 schreef realnice11 het volgende:

[..]
Owww ik heb wel veel relaxde buren , niet dat ze gelijk gaan huilen als ze een keer een bandje van 1,20 euro kwijt zijn?
Daar gaat het toch niet om?

Het is niet jouw kat.

Afblijven dus, niet voeren, en bandje laten zitten.
pi_208619656
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 19:21 schreef realnice11 het volgende:

[..]
Owww ik heb wel veel relaxde buren , niet dat ze gelijk gaan huilen als ze een keer een bandje van 1,20 euro kwijt zijn?
Daar gaat het niet om, je hebt gewoon met je tengels van andermans spullen af te blijven.
Bovendien schreef je dat hij steeds weer met een nieuw bandje kwam en je die er elke keer afhaalde, het gaat dus niet maar om 1x een bandje dat ze kwijt zijn, maar om meerdere en ze waren niet zomaar kwijt, jij haalde ze er doelbewust af. Dat is gewoon diefstal.
pi_208621220
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 18:38 schreef realnice11 het volgende:
Blijkbaar had hij wel een verzorger want hij had dan steeds een kattenbelletje om, dan haalde ik deze eraf en dan 1 dag later kwam hij weer eten halen snachts en had hij weer een nieuw bandje en belletje om
Dat is geen verzorger maar een eigenaar. Die heeft het beest ooit bewust in huis genomen en daar waarschijnlijk ook het nodige geld, tijd en moeite in geïnvesteerd. Ja, ook halsbandjes maar ook dierenartskosten en dergelijke.

Ik had ook ooit een kat die steeds dikker werd, ik dus minder voeren en het beest toch nog steeds dikker worden. Op een dag in een kwade bui de buurvrouw maar uitgelegd dat ze het beest dan maar helemaal moest overnemen maar erg blij was ik daar niet mee.

Blijf met je poten af van de beesten van een ander.
pi_208621249
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 22:03 schreef qajariaq het volgende:

itgelegd dat ze het beest dan maar helemaal moest overnemen maar erg blij was ik daar niet mee.

Blijf met je poten af van de beesten van een ander.
Hoi lol derde keer dat ik het woord poten lees

ik ben geen hond?
pi_208621330
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 22:05 schreef realnice11 het volgende:

[..]
Hoi lol derde keer dat ik het woord poten lees

ik ben geen hond?
Nee, een dief die niet kan tellen.
pi_208621340
Klinkt als de kat van mijn overburen. Die is hier weleens naar binnengekomen om zijn dominantie te tonen. Voordat ik mijn kat heb laten helpen, kregen ze nog weleens bonje en waren ze aan elkaar gewaagd. Door omstandigheden heb ik mijn kat laten steriliseren en sindsdien is hij niet meer opgewassen tegen de kater van de overburen.
#freeWillemM
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2682522/1/25#p209511850" target="_blank" >woensdag 14 juni 2023 19:05</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/221644" target="_blank" >timmmmm</a> het volgende:[/b]
Ik heb in ieder geval liever huidkanker dan dit topic lezen
pi_208621421
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 22:10 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Nee, een dief die niet kan tellen.
is dus feitelijk gewoon niet wettelijk verboden in Nederland om een kat die komt aanwaaien te eten te geven

Ik dacht bij die ene kater dus : Wellicht knelt het bandje om zijn nek? Dus eraf gehaald maar ok dag later had hij weer nieuw bandje dus toen begreep ik dat het niet een totale zwerfkat was maar dat hij dus een eigenaar had, hij rook ook vaak naar hoerige parfum, soort van cheap deo , blijkbaar ook via de eigenaar dus? Dus ok ik realiseerde me dat het geen zwerfkat was en dus tweede keer bandje maar laten zitten dus

[ Bericht 12% gewijzigd door Guppy op 02-04-2023 08:57:00 ]
pi_208621422
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 22:10 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Nee, een dief die niet kan tellen.
_O-
pi_208621478
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 22:15 schreef realnice11 het volgende:

[..]

is dus feitelijk gewoon niet wettelijk verboden in Nederland om een kat die komt aanwaaien te eten te geven
Wacht ff. Jij bent nu kwaad omdat ik je er op wijs dat je dingen doet die niet in de haak zijn.

Man, je zou me dankbaar moeten zijn voor het inzicht wat ik je geef en daardoor dus voorkom dat je in de buurt met een scheve nek wordt aangekeken.

[ Bericht 1% gewijzigd door Guppy op 02-04-2023 08:56:49 ]
  Moderator zondag 2 april 2023 @ 08:58:49 #14
155227 crew  Guppy
dus
pi_208625359
Je neemt een kat van iemand anders in het TS, overduidelijk géén zwerfkat. Wat is je doel met dit topic? Heb je een vraag?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_208632622
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 08:58 schreef Guppy het volgende:
Je neemt een kat van iemand anders in het TS, overduidelijk géén zwerfkat. Wat is je doel met dit topic? Heb je een vraag?
Owww trouwens? je hebt ook semi zwerfkatten, die krijgen gewoon vrij weinig eten van baasje

in mijn geval : kat vond mij leuk en ik vond kat leuk,

zelf ooit ook wel eens een kat kwijtgeraakt aan een buurvrouw, eerst dacht ik er negatief over, maar ok een kat heeft ook een eigen wil dus voelde zich gewoon aangetrokken tot die buurvrouw?
  Moderator zondag 2 april 2023 @ 20:13:55 #16
155227 crew  Guppy
dus
pi_208634787
Ik vind het ook leuk als ik buiten een kat tegenkom. Die krijgt een aai over z'n bol, maar is verder gewoon van iemand. Tenzij ie er slecht uit ziet, maar dan kun je ermee naar de dierenambulance of dierenarts om z'n chip te laten uitlezen.

Maar goed, wat wil je nou met dit topic dan?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')