Zwitsers uurwerkquote:Op maandag 24 april 2023 11:57 schreef franklop het volgende:
Vind 2 tijdritten in 6 koersdagen in Romandië altijd wel een tikkeltje overdreven.
Firstcycling.quote:Op maandag 24 april 2023 12:13 schreef Slobeend het volgende:
PCS is echt een no-go area geworden met die video-ads @:steef
Je bedoelt Marijn de Vries neem ik aan?quote:Op maandag 24 april 2023 12:36 schreef TLC het volgende:
Ik zag Marijn Zeeman gisteren ineens 'bij de Belg', hebben de Belgen geen Dikke Danny in een auto ?
Het is net FOK! inderdaad.quote:Op maandag 24 april 2023 12:13 schreef Slobeend het volgende:
Haha ja sorry ik ben er niet echt goed bij vandaagquote:Op maandag 24 april 2023 13:48 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Je bedoelt Marijn de Vries neem ik aan?
Het lijkt in elk geval alsof ze zich daar een stuk meer thuis voelt dan bij de NOS. En Sporza biedt haar ook steeds meer een podium.
En als je Mathieu wegdenkt, zal het voor de kasseiklassiekers niet zoveel beter zijn.. je miste daar wel van Baarle die in goede vorm daar een goede uitslag neer had kunnen zetten en je hebt nog een aantal goede sprinters, maar het is niet heel bijzonder allemaal.. Qua talenten heb je Arensman, maar geloof niet dat dat iemand voor de klassiekers wordt en je hebt Kooij de mogelijk kansrijk wordt in MSR als hij zich blijft ontwikkelen, maar verder euuhhh....quote:
Alle druk op Max van der Meulen en Menno Huising.quote:Op maandag 24 april 2023 14:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En als je Mathieu wegdenkt, zal het voor de kasseiklassiekers niet zoveel beter zijn.. je miste daar wel van Baarle die in goede vorm daar een goede uitslag neer had kunnen zetten en je hebt nog een aantal goede sprinters, maar het is niet heel bijzonder allemaal.. Qua talenten heb je Arensman, maar geloof niet dat dat iemand voor de klassiekers wordt en je hebt Kooij de mogelijk kansrijk wordt in MSR als hij zich blijft ontwikkelen, maar verder euuhhh....
Dat is zo mogelijk nog een mindere renner dan Arensman op dat gebied. Menno Huising is superieur als klassiekerenner.quote:
Mijn ninja-edit was je net voor.quote:Op maandag 24 april 2023 14:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat is zo mogelijk nog een mindere renner dan Arensman op dat gebied. Menno Huising is superieur als klassiekerenner.
Michiel Mouris is de uitverkorene. En ik heb een groots vertrouwen in Senna Remijn en Joeri Schaper.quote:
San Remo; 49e Rick Pluimersquote:Op maandag 24 april 2023 14:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En als je Mathieu wegdenkt, zal het voor de kasseiklassiekers niet zoveel beter zijn.. je miste daar wel van Baarle die in goede vorm daar een goede uitslag neer had kunnen zetten en je hebt nog een aantal goede sprinters, maar het is niet heel bijzonder allemaal.. Qua talenten heb je Arensman, maar geloof niet dat dat iemand voor de klassiekers wordt en je hebt Kooij de mogelijk kansrijk wordt in MSR als hij zich blijft ontwikkelen, maar verder euuhhh....
Ik krijg continu chouffe-aids, die ook nog eens ernstig groot is, terwijl bier smerig is.quote:Op maandag 24 april 2023 12:13 schreef Slobeend het volgende:
Daar schreef ze juist over in de gewraakte column, dat ze bij de NOS opeens niet meer gevraagd werd toen ze over Danny ging klagen bij de eindredacteur. Dat ze bij Sporza nog wel gevraagd werd gaf haar toch nog een beetje het idee dat het niet aan haar lag. Sowieso was er een wereld van verschil tussen Sporza en NOS qua sfeer/cultuurquote:Op maandag 24 april 2023 12:36 schreef TLC het volgende:
Ik zag Marijn Zeeman gisteren ineens 'bij de Belg', hebben de Belgen geen Dikke Danny in een auto ?
Bierquote:Op maandag 24 april 2023 16:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik krijg continu chouffe-aids, die ook nog eens ernstig groot is, terwijl bier smerig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |