Dat boos zijn valt wel mee hij praten net gewoon met Marciano toen deze hem iets vroegquote:
Dit dusquote:Op zaterdag 1 april 2023 15:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Keihard met de rug ernaar toe zitten! Zo! Dat zal 'm leren!![]()
(denk dat ie gewoon een rugleuning nodig heeft, hij praat gewoon terug als Marciano wat zegt)
Dat denk ik dus ook. Hij gaat nu ook weer zo zitten en Marciano is van tafelquote:Op zaterdag 1 april 2023 15:03 schreef engine het volgende:
Bern antwoord wel als Ciano wat vraagt. Denk dat hij gewoon graag in die positie wil zitten.
Volgens mij nietquote:Op zaterdag 1 april 2023 15:02 schreef tonja het volgende:
Marciano wordt zo te ziet aardig buitengesloten door de groep
Hij wil gewoon die pan zien, dat ze goffer naast die 10k niet ook nog wat eten onder z'n neus wegka..quote:Op zaterdag 1 april 2023 15:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Hij gaat nu ook weer zo zitten en Marciano is van tafel
Benen over elkaarquote:Op zaterdag 1 april 2023 15:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Hij gaat nu ook weer zo zitten en Marciano is van tafel
Het valt natuurlijk niet goed te praten wat hij(Marciano) gedaan heeft, maar Jeff doet al sinds ik het volg niet anders. Niet fysiek maar wel verbaal(Woorden hoef ik hier niet te herhalen, iedereen weet wat hij uitkraamt). Mirthe word hard(door de cossers) aangepakt op één uitspraak van 30 jaar geleden, maar Jeff, nee daar komen we niet aan. Het is zo tegenstrijdig allemaal.quote:
Helemaal uitgescheurd onder de oksel! Jas past wél perfect bij Jeff. Goed excuus om alsnog achter Kim aan te gaan. Kan hij haar in de buitenwereld alle kanten op vloeken. Succes met je lichaam.quote:Op zaterdag 1 april 2023 14:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hoop dat jeff,die hoerenjas meeneemt, die Mirthe zo graag aan heeft, omdat die doos dacht dat ze in een jaar tijd geen jas nodig heeft.
Niets achterlaten voor die hebberds
30 jaar geleden was Mirthe er nog niet eens op de wereldquote:Op zaterdag 1 april 2023 15:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het valt natuurlijk niet goed te praten wat hij(Marciano) gedaan heeft, maar Jeff doet al sinds ik het volg niet anders. Niet fysiek maar wel verbaal(Woorden hoef ik hier niet te herhalen, iedereen weet wat hij uitkraamt). Mirthe word hard(door de cossers) aangepakt op één uitspraak van 30 jaar geleden, maar Jeff, nee daar komen we niet aan. Het is zo tegenstrijdig allemaal.
quote:Op zaterdag 1 april 2023 14:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Vanmorgen aan het ontbijt, in totale grafstemming uiteraard.
Die Sascha is er ook een met een enorme gebruiksaanwijzing volgens mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jeff doet het verbaal ( wat ik ook niet goedpraat kan ook iemand pijn doen) Marciano schijnt geduwd te hebbenquote:Op zaterdag 1 april 2023 15:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het valt natuurlijk niet goed te praten wat hij(Marciano) gedaan heeft, maar Jeff doet al sinds ik het volg niet anders. Niet fysiek maar wel verbaal(Woorden hoef ik hier niet te herhalen, iedereen weet wat hij uitkraamt). Mirthe word hard(door de cossers) aangepakt op één uitspraak van 30 jaar geleden, maar Jeff, nee daar komen we niet aan. Het is zo tegenstrijdig allemaal.
Jeff is gewoon een aso ventje die denkt dat hij heel wat is. Geen woorden meer aan vuil maken lijkt me daarom het beste.quote:Op zaterdag 1 april 2023 15:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Eensquote:Op zaterdag 1 april 2023 15:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Schudden met die boobsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |