Welnee dat was vast ook een 1 april grapquote:Op zaterdag 1 april 2023 13:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Janet ook rare reacties: je weet niet hoe je gereageerd zou hebben. Eunice heb ik nu al een paar keer horen zeggen dat de duw van de trap af, heel verkeerd had kunnen aflopen, dat haar hart in haar keel zat.
Op 1 wendy, jeff en...?quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:25 schreef greysbones het volgende:
Mirthe maar weer over de slaapproblemen van kenzi
Vind het een pokkemokkel, maar het is wel eerlijk.quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:25 schreef greysbones het volgende:
Weten we ook meteen waarom jeff tegen kenzi ‘tekeer ging’
Kenzi heeft gezegd
Ik vind het helemaal niet erg dat je weg gaat
Hij heeft Kenzy nog gezegd dat ze niet zo moet zeuren en chagrijnig moet zijn als ze ergens wakker van wordt. Kenzy sprak hem aan dat toen hij na het draaiende slaapkamer binnen kwam en de deur te hard dicht deed en met zijn slippers aandoen te veel herrie maakten. Stel dat ze ook met iets ging gooien en hem een duw gaf.. denk dat hij heel anders had gereageerdquote:Op zaterdag 1 april 2023 13:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tiano heeft zelf een week of wat geleden ook tot 1 uur staan draaien
Toen hield hij ook geen rekening met anderen
Hangt er alquote:Op zaterdag 1 april 2023 13:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat met een net overspannen kunnen ze nu wel vergeten
Hij wil graag eerlijkheid 'recht in z'n gezicht' maar als iemand het dan is, kan ze een grote bek krijgen. Het blijft een eikel in mijn ogen.quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:25 schreef greysbones het volgende:
Weten we ook meteen waarom jeff tegen kenzi ‘tekeer ging’
Kenzi heeft gezegd
Ik vind het helemaal niet erg dat je weg gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |