Daar ben ik me heel goed van bewust, wordt gemonteerd!quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Uitzendingen zijn niet te vergelijken met streams
Ik vond het al niksquote:Op zaterdag 1 april 2023 13:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat is pas laat. Die man heeft totaal geen zelfreflectie
300%quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:13 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Daar ben ik me heel goed van bewust, wordt gemonteerd!
Daarom kom ik vanaf vandaag meer streams kijken, ben benieuwd hoe beïnvloed ik ben.
Maar je hebt al die tijd alleen uitzendingen gekeken?quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:13 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Daar ben ik me heel goed van bewust, wordt gemonteerd!
Daarom kom ik vanaf vandaag meer streams kijken, ben benieuwd hoe beïnvloed ik ben.
Nee, tussendoor ook streams bekeken, als het saai was bij BB.quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar je hebt al die tijd alleen uitzendingen gekeken?
Dat die nog wat te willen heeft, hoop dat ze hem nomineren.quote:Op zaterdag 1 april 2023 12:53 schreef Harry het volgende:
Marciano wil voor de komende eliminatie op de Lange of JW.
Ahh BB kijker dusquote:Op zaterdag 1 april 2023 13:14 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Nee, tussendoor ook streams bekeken, als het saai was bij BB.
Hoi!quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:02 schreef xdiashalizx het volgende:
Goedemiddag, ik ben 'overgelopen' van BB, vanavond afgelopen.![]()
Dus kom ik hier meedoen, heb de afgelopen tijd alle afleveringen bekeken en ben aardig bij, kom dus nu hier de streams bekijken.![]()
Ik ben me bewust dat de afleveringen een ander beeld laten zien dan de streams, dus heb nog niet echt een favo ofzo.
Wel vind ik Jeffrey een vreemd type, zegt wat hij denkt, waar hij m.i. mensen mee kwetst, soms denk ik dat hij hiervoor gescript is.![]()
Vind overigens Rupert lastig te verstaan, of ligt dit aan mij..
Janet lag ook al in bedquote:Op zaterdag 1 april 2023 13:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Janet ook rare reacties: je weet niet hoe je gereageerd zou hebben. Eunice heb ik nu al een paar keer horen zeggen dat de duw van de trap af, heel verkeerd had kunnen aflopen, dat haar hart in haar keel zat.
Janet valt mij ook zwaar tegenquote:Op zaterdag 1 april 2023 13:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Janet ook rare reacties: je weet niet hoe je gereageerd zou hebben. Eunice heb ik nu al een paar keer horen zeggen dat de duw van de trap af, heel verkeerd had kunnen aflopen, dat haar hart in haar keel zat.
Tiano heeft zelf een week of wat geleden ook tot 1 uur staan draaienquote:Op zaterdag 1 april 2023 13:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze is best wel grappig, soms omslachtig, en doet gewoon haar dingquote:Op zaterdag 1 april 2023 13:09 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Hier heb ik dus geen last van, wat ik tot nu toe gezien heb van haar in de reguliere afleveringen vind ik haar de meest 'normale'.
Maar hij mag dat, want hij kon niet slapen of zo?quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tiano heeft zelf een week of wat geleden ook tot 1 uur staan draaien
Toen hield hij ook geen rekening met anderen
Manipulatief ding is hetquote:Op zaterdag 1 april 2023 13:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze is best wel grappig, soms omslachtig, en doet gewoon haar ding
Hebben ze ondertussen allemaal een slaapprobleem?quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:19 schreef greysbones het volgende:
Mirthe
Jeff wist van tiano s slaapprobleem ??
Ehh welk slaapprobleem
Prachtig sfeerbeeldquote:Op zaterdag 1 april 2023 13:17 schreef 5thencounter het volgende:
De Operator is wel geobsedeerd door die lekkende afvoer..
[ afbeelding ]
Maar dus niet met Babsquote:Op zaterdag 1 april 2023 13:20 schreef Puzzie het volgende:
Janet wil ook een plan met Mirthe en Eunice maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |