quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:06 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Ik heb nog nooit iemand zo lelijk zien huilen
Werd weggedraaidquote:Op zaterdag 1 april 2023 13:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Vind ze iets weer niet eerlijk en wil zij ook wat hebben?
Hij had een gezicht als een Klingon die een 5-ling aan het baren wasquote:Op zaterdag 1 april 2023 13:08 schreef Charmian het volgende:
[..]ik heb het niet gezien, maar ik geloof je
die komt straks dat de maanlanding niet echt heeft plaatsgevondenquote:
quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:09 schreef tonja het volgende:
[..]
Hij had een gezicht als een Klingon die een 5-ling aan het baren was
Hier heb ik dus geen last van, wat ik tot nu toe gezien heb van haar in de reguliere afleveringen vind ik haar de meest 'normale'.quote:
Ahh oké.. nou lekker mee kletsenquote:Op zaterdag 1 april 2023 13:08 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Alle afleveringen heb ik bekeken, en tussendoor af en toe streams, als het saai was bij BB.
ik zit er bijna op te wachtenquote:Op zaterdag 1 april 2023 13:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
die komt straks dat de maanlanding niet echt heeft plaatsgevonden
Dat wegdraaien wordt ook elke dag meer.. we mogen de echte interessante dingen niet horen.quote:
Uitzendingen zijn niet te vergelijken met streamsquote:Op zaterdag 1 april 2023 13:09 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Hier heb ik dus geen last van, wat ik tot nu toe gezien heb van haar in de reguliere afleveringen vind ik haar de meest 'normale'.
Dat is het probleem met afleveringenquote:Op zaterdag 1 april 2023 13:09 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Hier heb ik dus geen last van, wat ik tot nu toe gezien heb van haar in de reguliere afleveringen vind ik haar de meest 'normale'.
Ik ben na gisteren lichtelijk allergisch voor die manquote:
Dat is pas laat. Die man heeft totaal geen zelfreflectiequote:Op zaterdag 1 april 2023 13:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben na gisteren lichtelijk allergisch voor die man
En wat voor ons achter een SL zit, zoals Wanda wippen met Jappiequote:Op zaterdag 1 april 2023 13:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is het probleem met afleveringen
Ze kunnen laten zien wat ze willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |