quote:Op zaterdag 1 april 2023 12:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nou het gaat weer verder, schaken, plamuren en straks vast nog klaverjassen.
Het worden nog 5 fantastische maanden![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Hij mist wiewawandaquote:Op zaterdag 1 april 2023 13:03 schreef Charmian het volgende:
Wat ismet droeftoeter bern aan de hand?
Dagelijks veranderd de stemming daar. Moet het nog zien. Maar gezien wat er in de prive situatie met Kim is gebeurt en de confrontatie gisteren met Marciano, zou ik er niet vreemd van opkijken.quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor nu meent Jeff het, afwachten of dat dinsdag nog zo is
quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:05 schreef greysbones het volgende:
Negatieve publiciteit is ook publiciteit
Zegt Babs
Nou Babs
Maak je borst maar nat
Rustaghhh Mirthequote:Op zaterdag 1 april 2023 13:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is dat er geen gaten in zitten anders had ik zijn hoofd er met vreugde ingeduwd zien worden
waren die echt zo close dan? vind dat zo raar, hij is meer heartbroken dan jappiequote:
Ik ook niet hoor, ik zou zelf ook weg wezen.quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dagelijks veranderd de stemming daar. Moet het nog zien. Maar gezien wat er in de prive situatie met Kim is gebeurt en de confrontatie gisteren met Marciano, zou ik er niet vreemd van opkijken.
quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
waren die echt zo close dan? vind dat zo raar, hij is meer heartbroken dan jappie
Je hebt geen streams en alleen de uitzendingen gekeken?quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:02 schreef xdiashalizx het volgende:
Goedemiddag, ik ben 'overgelopen' van BB, vanavond afgelopen.![]()
Dus kom ik hier meedoen, heb de afgelopen tijd alle afleveringen bekeken en ben aardig bij, kom dus nu hier de streams bekijken.![]()
Ik ben me bewust dat de afleveringen een ander beeld laten zien dan de streams, dus heb nog niet echt een favo ofzo.
Wel vind ik Jeffrey een vreemd type, zegt wat hij denkt, waar hij m.i. mensen mee kwetst, soms denk ik dat hij hiervoor gescript is.![]()
Vind overigens Rupert lastig te verstaan, of ligt dit aan mij..
Jeff is na het vertrekken Kim ook een compleet ander persoon. Ziel onder zijn arm.quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, ik zou zelf ook weg wezen.
Vind ze iets weer niet eerlijk en wil zij ook wat hebben?quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:03 schreef greysbones het volgende:
Mirthe heeft achter maar weer eens wat gevraagd
Alle afleveringen heb ik bekeken, en tussendoor af en toe streams, als het saai was bij BB.quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:06 schreef lojanda het volgende:
Marciano is wel heel makkelijk over die 10K.. hij gaat gewoon weer over naar de orde van de dag. Kim en Mexx hebben nog een aantal dagen een soort van schaamte gehad maar hij niet hij doet net of er niets is gebeurd.
[..]
Je hebt geen streams en alleen de uitzendingen gekeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |