Rare stellingquote:
Is ook wat hij vannacht tegen Eunice en mirthe zeiquote:Op zaterdag 1 april 2023 10:26 schreef freaky40 het volgende:
Jeff heeft nooit zijn 24 uur aangevraagd, geen spraken van geweest. Hij gaat in ieder geval nergens heen.
Ik hoop maar heb wel zoiets gehoordt in 1 van die filmpies vannacht.quote:Op zaterdag 1 april 2023 10:26 schreef freaky40 het volgende:
Jeff heeft nooit zijn 24 uur aangevraagd, geen spraken van geweest. Hij gaat in ieder geval nergens heen.
quote:Op zaterdag 1 april 2023 10:27 schreef ninalove2 het volgende:
[..]
Ik hoop maar heb wel zoiets gehoordt in 1 van die filmpies vannacht.
ik vindt van wel als hij Jeff echt van de trap af heeft geduwdquote:Op zaterdag 1 april 2023 10:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Rare stelling
Dat is helemaal niet aan de orde op die manier
Of allebei, Jeff omdat ie wil, Marciano omdat ie moetquote:Op zaterdag 1 april 2023 10:29 schreef cinsan het volgende:
denk dat ice bang is dat of jef of tiano gaat wat dan is zijn kliek goed uitgedund
Dat is het punt helemaal niet , daarom slaat het ook nergens opquote:Op zaterdag 1 april 2023 10:30 schreef ninalove2 het volgende:
[..]
ik vindt van wel als hij Jeff echt van de trap af heeft geduwd
Jeff / tiano is sowieso geen houdbare zaak nuquote:Op zaterdag 1 april 2023 10:29 schreef cinsan het volgende:
denk dat ice bang is dat of jef of tiano gaat wat dan is zijn kliek goed uitgedund
Babette probeert alweer bij JW & Co terug te komenquote:Op zaterdag 1 april 2023 10:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff / tiano is sowieso geen houdbare zaak nu
Zijn clubje ligt in duigen
Jeff wil helemaal niet.quote:Op zaterdag 1 april 2023 10:30 schreef D. het volgende:
[..]
Of allebei, Jeff omdat ie wil, Marciano omdat ie moet
Maar hij zei ook van niet , dubbel dusquote:
Wanneer?quote:Op zaterdag 1 april 2023 10:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar hij zei ook van niet , dubbel dus
Hij zei ook dat hij niet weg wildequote:Op zaterdag 1 april 2023 10:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wanneer?
Nee vannacht na het gedoe met Tiano
Zei hij naar huis te gaan
Tiano met zijn clichésquote:Op zaterdag 1 april 2023 10:35 schreef pingu66 het volgende:
Tiano die zegt : misschien heb ik mezelf teveel gegeven ipv van ik ben gisteren te ver gegaan.
En dat wegduwen van Jeff sttast lijnrecht tegen over zijn lijfspreuk : keep your friends close but your enemies closer 😉
Heeft hij die ook als tattoo? Kan het niet lezen allemaal. Te druk.quote:Op zaterdag 1 april 2023 10:35 schreef pingu66 het volgende:
Tiano die zegt : misschien heb ik mezelf teveel gegeven ipv van ik ben gisteren te ver gegaan.
En dat wegduwen van Jeff sttast lijnrecht tegen over zijn lijfspreuk : keep your friends close but your enemies closer 😉
Eunice had het over naar beneden of benedenquote:Op zaterdag 1 april 2023 10:37 schreef tonja het volgende:
Als Marciano Jeff echt hard geduwd heeft zal er wel een gele kaar volgen.
Op zijn minst geelquote:Op zaterdag 1 april 2023 10:38 schreef ninalove2 het volgende:
[..]
En daarom vindt ik gewoon dat Marciano moet opzouten.
Wat bedoelde ze daarmee denk je?quote:Op zaterdag 1 april 2023 10:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eunice had het over naar beneden of beneden
Toen het net gebeurt was
Nee daar zal wel een of ander Bikers motto op staan.🙃quote:Op zaterdag 1 april 2023 10:36 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft hij die ook als tattoo? Kan het niet lezen allemaal. Te druk.
Geen ideequote:
draaikont bepquote:Op zaterdag 1 april 2023 10:32 schreef D. het volgende:
[..]
Babette probeert alweer bij JW & Co terug te komen
Zal wel van de trap af van K4...quote:Op zaterdag 1 april 2023 10:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Toen het net gebeurt was
Reactie Babs en Eunice vond ik wel wat zeggen. Maar blijft speculeren en aan de verhalen van Esther hebben we ook niksquote:Op zaterdag 1 april 2023 10:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Toen het net gebeurt was
Volgens mij zei hij dat hij naar huis zou gaan, maar dat hij niet weg wilde, dat hij zelf nog nooit iemand had aangeraakt (en nog meer, zie het filmpje), dat dit de reden was om weg te gaanquote:Op zaterdag 1 april 2023 10:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wanneer?
Nee vannacht na het gedoe met Tiano
Zei hij naar huis te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |