Ik moest om Esther lachen toen JW bij Eunice hing, ze stapte heel giftig op en toen ze terug kwam stond ze het van een afstandje te bekijken voordat ze weer ging zitten.quote:Op zaterdag 1 april 2023 09:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat Esther schromelijk overdrijft
En dat ze groen zag van jaloezie en daarom zo achterlijk heeft gedaan
Net tegen de verkeerde want wendy trekt haar mond wel open
Daar zat ook minstens een kwartier zo niet meer tussenquote:Op zaterdag 1 april 2023 09:51 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Alsof die muziek minuten lang aanstond het was maar even en toen "razende Tiano" naar beneden kwam was het stil.
quote:Op zaterdag 1 april 2023 09:49 schreef pingu66 het volgende:
Esther wil vast weerbiemand ern kaart aan naaien en JW zat gisteren met zijn hand in het kruis van Bep (op de dansvloer) waar ik mee wil zeggen dat JW een beetje een vies mannetje is als hij dronken is.
Eerder zelfs filmpje kwam om 22.18 al onlinequote:Op zaterdag 1 april 2023 09:42 schreef greysbones het volgende:
De muziek hard was niet om 12 uur
Rond 11
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op zaterdag 1 april 2023 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eerder zelfs filmpje kwam om 22.18 al onlineDan was de harde muziek misschien wel voor 10 uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op zaterdag 1 april 2023 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eerder zelfs filmpje kwam om 22.18 al onlineUTC loopt een uur achter op NL tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Die haat Jeffquote:Op zaterdag 1 april 2023 09:53 schreef Frummelie het volgende:
Ik schrik zo van Marciano ik vind dat zo'n coole gast altijd rustig en bedeesd maar met drank op onherkenbaar... een ongeleid projectiel.
Zo jammer... zal nog wel een gevolg krijgen als het allemaal zo heftig was..
Heb ik nooit zo meegekregen.. zij hadden toch ook een pact samen? Of ben ik nou helemaal abuis..quote:
Ik heb hem weleens horen vertellen in een gesprek in kamer 4 met Eunice dat hij zich had leren beheersen rn datbhij vroeger heel agressief/ opvliegend. wasquote:Op zaterdag 1 april 2023 09:53 schreef Frummelie het volgende:
Ik schrik zo van Marciano ik vind dat zo'n coole gast altijd rustig en bedeesd maar met drank op onherkenbaar... een ongeleid projectiel.
Dan vind ik 10 uur wel een mooie tijd dat de stem iedereen wakker roept om voor het scherm te verzamelen omdat er een brief voor de manager is.quote:Op zaterdag 1 april 2023 09:53 schreef Frummelie het volgende:
Ik vond ze gisteren soms wel heel close, ik dacht: Esther pakt hem zo op z'n bek..quote:Op zaterdag 1 april 2023 09:56 schreef greysbones het volgende:
Esther had gehoopt de
Riding pony van willem te worden
Maar zelfs met drank op moet hij haar niet![]()
Van Jeffrey naar Marciano toe was het altijd wel oke, andersom greep Marciano iedere gelegenheid aan (vooral bij Isaac en Martin) om Jeffrey achter zijn rug om af te brandenquote:Op zaterdag 1 april 2023 09:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Heb ik nooit zo meegekregen.. zij hadden toch ook een pact samen? Of ben ik nou helemaal abuis..
Correctquote:Op zaterdag 1 april 2023 10:00 schreef D. het volgende:
Dus, we krijgen nog een rode kaart, en een reguliere eliminatie?
lolquote:Op zaterdag 1 april 2023 09:56 schreef greysbones het volgende:
Esther had gehoopt de
Riding pony van willem te worden
Maar zelfs met drank op moet hij haar niet![]()
Gooi er maar een polonaise inquote:Op zaterdag 1 april 2023 10:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan vind ik 10 uur wel een mooie tijd dat de stem iedereen wakker roept om voor het scherm te verzamelen omdat er een brief voor de manager is.
Ze zat ook de hele tijd heel uitdagend vlak bij hem te praten.... ik dacht dat dus ook!quote:Op zaterdag 1 april 2023 10:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vond ze gisteren soms wel heel close, ik dacht: Esther pakt hem zo op z'n bek..
Oeps niet aan gedachtquote:
Schiet lekker op zoquote:Op zaterdag 1 april 2023 10:00 schreef D. het volgende:
Dus, we krijgen nog een rode kaart, en een reguliere eliminatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |