Dat klopt.quote:
En weg streamsquote:Op zaterdag 1 april 2023 09:42 schreef engine het volgende:
Simpel zat zegt Erik. Het is gewoon een gele kaart. Mag gewoon niet.
Dat is alles met betrekking tot Estherquote:Op zaterdag 1 april 2023 09:44 schreef pingu66 het volgende:
Hoe Esther tegen Erik praat. Erik kijk mij eens aan. Erik is ergens mee bezig ,luistert wel en praat terug maar kijkt har niet aan.
Erik draait zijn hoofd en Esther staat demonstratief aan haar oor te trekken. Zo van ik hoor je niet.
Nou ja het zien was leuker dan het beschrijven.
Het was niet eens rond die tijdquote:Op zaterdag 1 april 2023 09:44 schreef KinKiJan het volgende:
Esther vindt het echt niet kunnen hoor, muziek aan om 0:00/0:30. Erik is het ermee eens en doet er nog een schepje boven op voordat het beeld weggedraaid wordt: "Dat is gewoon een gele kaart!"
33 ey?
Ik denk dat Esther schromelijk overdrijftquote:Op zaterdag 1 april 2023 09:46 schreef woxxel het volgende:
Er is dus nog veel meer gebeurd vannacht.
Die is echt vies agressiefquote:Op zaterdag 1 april 2023 09:46 schreef Boebaloe het volgende:
Marciano en drank gaan niet samen
Het is gebleken elke keer
Wattan?quote:Op zaterdag 1 april 2023 09:46 schreef woxxel het volgende:
Er is dus nog veel meer gebeurd vannacht.
Een beetje boelquote:Op zaterdag 1 april 2023 09:49 schreef pingu66 het volgende:
Esther wil vast weerbiemand ern kaart aan naaien en JW zat gisteren met zijn hand in het kruis van Bep (op de dansvloer) waar ik mee wil zeggen dat JW een beetje een vies mannetje is als hij dronken is.
Alsof die muziek minuten lang aanstond het was maar even en toen "razende Tiano" naar beneden kwam was het stil.quote:Op zaterdag 1 april 2023 09:44 schreef KinKiJan het volgende:
Esther vindt het echt niet kunnen hoor, muziek aan om 0:00/0:30. Erik is het ermee eens en doet er nog een schepje boven op voordat het beeld weggedraaid wordt: "Dat is gewoon een gele kaart!"
33 ey?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |