quote:Op zaterdag 1 april 2023 09:28 schreef schizolientje het volgende:
[..]
dat was het ook en als de campagne tegen alcohol een mooie serie wil maken kunnen ze uit Jaar van je Leven mooi shots halen onder het motto : Drank................maakt meer kapot dan je lief is . Voorbeelden genoeg in deze serie
Goedemorgen.....quote:Op zaterdag 1 april 2023 09:29 schreef Dotteke het volgende:
Erik is nooit te beroerd om aan te pakken hij ruimt nu toch bijna alleen die hele loods leegt en zorgt dat alles in de sluis komt te staan.
SPOILER: OTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Hebben we niet mogen zienquote:Op zaterdag 1 april 2023 09:38 schreef Frummelie het volgende:
Ooh het is nog wel heftig geweest gisteravond... ik ben weer te vroeg afgehaakt, dat moet ik eens afleren..
Geeft niet ik zeg ook wel eens iets aardig over Jeffquote:Op zaterdag 1 april 2023 09:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen.....
Dat moet ik eerlijk zeggen, ik loop hem vaak af te zeiken en dat blijf ik ook doen...![]()
Maar hij is wel haantje de voorste met opruimen ook bij het half jaarfeest was hij de enige die de zooi aant opruimen was dus chapeau voor Erik![]()
Dit is eenmalig hoor...
Wendy maakte die bewegingen vannacht voor Moriquote:Op zaterdag 1 april 2023 09:38 schreef engine het volgende:
Dit is genietenEsther gaat alles nadoen. Nu neuk bewegingen van Wendy. Es heeft er wat van gezegd... zeer onfatsoenlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |