heeft geslapen, maar is er weer uit om te kunnen zeggen dat ze vannacht slecht geslapen heeft....dan kan ze morgen weer overdag op bed blijven liggen.quote:
Wendy adviseert om de volgende een huismerk te kopen, is goedkoper.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 23:07 schreef greysbones het volgende:
Wendy regelt even talkpoeder voor mirthe dr haar
slimme vrouwquote:Op vrijdag 31 maart 2023 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wendy adviseert om de volgende een huismerk te kopen, is goedkoper.
Mirthe doet opzettelijk zo dom, dat kan niet anders.quote:
Soms maakt ze grapjes die niet grappig zijn zodat je 't niet doorhebt en soms is ze gewoon dom.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mirthe doet opzettelijk zo dom, dat kan niet anders.
Ik weet het echt niet of ze het opzettelijk doet.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
hoop je ?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Blij dat jij voor ons luistert. Ik kan het niet an.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 23:12 schreef mootie het volgende:
Bep, die net aan zichzelf refereerde als meisje, was supersad.
Ze heeft veel geleerdquote:Op vrijdag 31 maart 2023 23:12 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Blij dat jij voor ons luistert. Ik kan het niet an.
Werd jij er als meisje ook supersad van?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 23:12 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ik zit nu weer bij het gereedschap.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 23:12 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Het gaat hier niet over de usersquote:Op vrijdag 31 maart 2023 23:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Werd jij er als meisje ook supersad van?
Ik heb nog nooit iemand talk poeder in z'n haar zien gooienquote:Op vrijdag 31 maart 2023 23:07 schreef greysbones het volgende:
Wendy regelt even talkpoeder voor mirthe dr haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |