abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_208604350
Doe je tong tegen de plafond van je mond en adem in alsof je je spuug naar binnen zuigt. Dat is het geluid dat m’n laptop af en toe maakt. Inmiddels 8 jaar oud. Heeft een SSD.

Wat is het?
  Forum Admin vrijdag 31 maart 2023 @ 17:38:32 #2
58651 crew  murp
murp
  vrijdag 31 maart 2023 @ 18:16:05 #3
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_208604853
Een laptop komt op vreemde plaatsen, en heeft de neiging heel veel rommel naar binnen te zuigen. Heb je harige huisdieren, dan wordt het probleem snel fataal.

Een vriend van mij, met een paar katten, had er last van dat zijn laptop steeds vaker een thermische shutdown deed. Zelfs een laptop-stand met een ventilator die de hele onderkant van de laptop van koele lucht voorzag hielp niet echt, de uptime ging omlaag tot iets van 5 minuten. Toen heb ik dat ding maar eens uit elkaar gehaald, en het probleem was snel gevonden en verholpen :
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_208605575
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 18:16 schreef mvdejong het volgende:
Een laptop komt op vreemde plaatsen, en heeft de neiging heel veel rommel naar binnen te zuigen. Heb je harige huisdieren, dan wordt het probleem snel fataal.

Een vriend van mij, met een paar katten, had er last van dat zijn laptop steeds vaker een thermische shutdown deed. Zelfs een laptop-stand met een ventilator die de hele onderkant van de laptop van koele lucht voorzag hielp niet echt, de uptime ging omlaag tot iets van 5 minuten. Toen heb ik dat ding maar eens uit elkaar gehaald, en het probleem was snel gevonden en verholpen :
[ afbeelding ]
Wat een ransaap :')
En toen heb je die plukken eruit geplukt met de grasschaar?
pindazakje
pi_208607268
Open maken en eens onderhoud gaan plegen
En de fan eens vervangen daar zullen de lager nu wel over en uit zijn
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')