Betaal je ook jarenlange psychologische hulp omdat ik jouw wappiebullshit heb moeten lezenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 13:34 schreef Viesdik het volgende:
[..]
wanneer gaan we nou daten? Ik betaal het eerste drankje
72 cent voor een halve liter klok is nou niet echt een astronomisch bedrag om een chikie te versieren heyquote:Op vrijdag 31 maart 2023 13:34 schreef Viesdik het volgende:
[..]
wanneer gaan we nou daten? Ik betaal het eerste drankje
Ze mag van mij iets anders wegklokkenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 13:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
72 cent voor een halve liter klok is nou niet echt een astronomisch bedrag om een chikie te versieren hey![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Liters zaad!!quote:Op vrijdag 31 maart 2023 13:37 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ze mag van mij iets anders wegklokken
Ik voel me al meer dan 20 jaar verraden in dit land.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 13:38 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik opende mijn ogen en zag dat jij een landverrader bent.
Jij bent 18 jaar oud toch?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 13:40 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik voel me al meer dan 20 jaar verraden in dit land.
Oh, ik maar denken dat jij het zeker wist.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 13:49 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Niks 'zou kunnen', jij bent toch echt de enige die dat zeker kan weten.
Ok, laat ik dit @#$#@$#topic dan maar verlaten, want begrijpend lezen (ik stel @#$#@ een vraag daaroverquote:Op vrijdag 31 maart 2023 13:51 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Oh, ik maar denken dat jij het zeker wist.
gast... jij zegt dat ik 18 jaar oud ben.. hoe kom je daarbij?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 13:54 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ok, laat ik dit @#$#@$#topic dan maar verlaten, want begrijpend lezen (ik stel @#$#@ een vraag daarover) is niet jouw ding.
*henquote:Op vrijdag 31 maart 2023 13:59 schreef pokkerdepok het volgende:
dat land wordt aangevallen, en dan neem je het hun kwalijk dat ze zich verzetten?
hoe dan, met ze nederlands leren?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:02 schreef Viesdik het volgende:
[..]
*hen
Ik steun Oekraïne ook, maar op een andere manier
Omdat ik het verschrikkelijk voor ze vind dat het Westen een volk offert vanuit een gepropageerde haat naar Rusland.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:04 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
hoe dan, met ze nederlands leren?
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:06 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Omdat ik het verschrikkelijk voor ze vind dat het Westen een volk offert vanuit een gepropageerde haat naar Rusland.
Zijn land wordt gvd aangevallen door een ander land die zijn land zoveel mogelijk wil inpikken. Ga weg met je oorloghitsersquote:
maar dat putin dat doet vind je geen probleem, okee..quote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:06 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Omdat ik het verschrikkelijk voor ze vind dat het Westen een volk offert vanuit een gepropageerde haat naar Rusland.
Net als dat land dat onder valse voorwendselen Irak is binnen gevallen, en Servië.. en regimechanges bewerkstelligde in Syrië en Afghanistan.. en alle miljoenen Afghanen die vermoord zijn door toedoen van Amerika.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:17 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Zijn land wordt gvd aangevallen door een ander land die zijn land zoveel mogelijk wil inpikken. Ga weg met je oorloghitsers![]()
. Er is geen "neutraal conflict", er is een land wat een ander land met geweld en dwang in probeert te nemen. Klip en klaar wat hier aan de hand is en wie het gelijk aan zijn zijde heeft.
Een einde aan deze oorlog is heel simpel: Rusland haalt z'n troepen weg uit Oekraïne. Héél simpel. En er is er maar één die dat kán doen en niet doet en dat is Poetin.
Ik ben geen fan van Poetin, maar ik hou van Rusland en het Russische volk, net zoals ik van Oekraïne en Oekraïners houd. Maar ik vind Rutte 10x ergen dan Poetin. Hij heeft bloed aan zijn handen. Niet alleen door zijn fascistische vaccinatiecampagne, maar ook het wegpesten van de boeren en het sturen van wapens naar wanhopige burgers.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:20 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
maar dat putin dat doet vind je geen probleem, okee..
Haha yo @Erasmus kijk dezequote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:39 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Poetin, maar ik hou van Rusland en het Russische volk, net zoals ik van Oekraïne en Oekraïners houd. Maar ik vind Rutte 10x ergen dan Poeten. Hij heeft bloed aan zijn handen. Niet alleen door zijn fascistische vaccinatiecampagne, maar ook het wegpesten van de boeren en het sturen van wapen naar wanhopige burgers.
Nee, dat was ook fout. Maar omdat Amerika het deed mag Rusland het dus ook? Overigens is annexxeren en genocide nog een graadje erger dan regime change, maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:36 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Net als dat land dat onder valse voorwendselen Irak is binnen gevallen, en Servië.. en regimechanges bewerkstelligde in Syrië en Afghanistan.. en alle miljoenen Afghanen die vermoord zijn door toedoen van Amerika.
Maar dat vind je allemaal prima hè? Fascist!
De vijand van mijn vijand is mijn vriend.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Opmerkelijk hoe je dat verzinsel van je uit zijn reactie meent te kunnen halen.
Wat jij ziet als annexatie, zie ik als het beschermen van de Oekraïners in de Donbas regio en tegen het oprukkend gevaar van het Westen.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Nee, dat was ook fout. Maar omdat Amerika het deed mag Rusland het dus ook? Overigens is annexxeren nog een graadje erger dan regime change, maar dat terzijde.
Ik vind vijand altijd zo'n raar woord he, die 'ija' klank valt geheel verkeerd bij mij.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:40 schreef Viesdik het volgende:
[..]
De vijand van mijn vijand is mijn vriend.
Ik snap er geen zak van, maar ik keur het wel goed.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:43 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Ik vind vijand altijd zo'n raar woord he, die 'ija' klank valt geheel verkeerd bij mij.
Daarom zeg ik altijd vijland mag dat ook? Is het oke als ik je vijland noem? Eiland met een v ervoor snap je 🤣🤣🤣
Als dat al waar zou zijn, dan geeft dat Poetin maar het recht om Oekraïne binnen te vallen?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:36 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Net als dat land dat onder valse voorwendselen Irak is binnen gevallen, en Servië.. en regimechanges bewerkstelligde in Syrië en Afghanistan.. en alle miljoenen Afghanen die vermoord zijn door toedoen van Amerika.
Maar dat vind je allemaal prima hè? Fascist!
Oké, jij spoort gewoon niet hahaquote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:39 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Poetin, maar ik hou van Rusland en het Russische volk, net zoals ik van Oekraïne en Oekraïners houd. Maar ik vind Rutte 10x ergen dan Poetin. Hij heeft bloed aan zijn handen. Niet alleen door zijn fascistische vaccinatiecampagne, maar ook het wegpesten van de boeren en het sturen van wapens naar wanhopige burgers.
FOK! is de laatste plek voor deze gastenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:46 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ziehier het resultaat van de alsmaar groter wordende bezuinigingen op de GGZ.
Ik moet mensen als jij gewoon wat bijlerenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:50 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
FOK! is de laatste plek voor deze gasten
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 13:38 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ah, het is de FPO. De partij die er altijd al een aparte mening op na houdt. Geen idee hoe zij exact staan tov Rusland, maar het zal mij niks verbazen als ze liefhebber zijn van Rusland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |