quote:Op vrijdag 31 maart 2023 12:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Inmiddels al weer oud nieuws .. maarwowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus een verklaring van de behandelaar schuiven ze lekker aan de kantAls je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
Inmiddels al weer oud nieuws .. maarDat compromis is dus nu gesloten; Wanda exit...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal cabaretteketet!
dat zegt Ivor......quote:Op vrijdag 31 maart 2023 12:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
wow
dus een verklaring van de behandelaar schuiven ze lekker aan de kant
Wat een mooie dagquote:Op vrijdag 31 maart 2023 12:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat compromis is dus nu gesloten; Wanda exit...
Ik geloof neem aan dat hij asap de hut wil verkopen en verder met z'n leven wilquote:
Ja, topdag vandaag. De dag waarvan je wist dat die ooit zou kom is eindelijk hierrrr....quote:Op vrijdag 31 maart 2023 12:42 schreef humpty het volgende:
Zo dan Wanda weg...kan veel gebeuren als je even niet kijkt
Ja, terwijl een psychische aandoening net zo goed dodelijk kan zijn.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 12:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
wow
dus een verklaring van de behandelaar schuiven ze lekker aan de kant
Inmiddels al weer oud nieuws .. maarPrecies wat ik dacht dus. Ivor is gechanteerd om het uit te maken zodat hij een brief aan Wanda mocht sturen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Walgelijk volk bij Talpa.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Het was al veel eerder uit ga ik vanuit aangezien Wanda ook al een tijdje van stream werd gehouden enkele weken geleden. Hij begon zijn brief ook zo.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 12:46 schreef Loveable het volgende:
Maar is toch vreemd, waarom Wanda dus idd niks mocht weten hoe haar moeder er aan toe was en Kim wel.. maar wel als Ivor het ''uitmaakt''
Nee zo is het niet gegaan, niet gaan invullen nu.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 12:48 schreef engine het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht dus. Ivor is gechanteerd om het uit te maken zodat hij een brief aan Wanda mocht sturen.
Walgelijk volk bij Talpa.
Dus heeft ze wel contact gehad via kamer 5?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 12:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het was al veel eerder uit ga ik vanuit aangezien Wanda ook al een tijdje van stream werd gehouden enkele weken geleden. Hij begon zijn brief ook zo.
Ja blijkbaar wel.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 12:49 schreef Loveable het volgende:
[..]
Dus heeft ze wel contact gehad via kamer 5?
Dan had ze toch ook dan kunnen zeggen van ik ga naar huis..quote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 12:49 schreef Loveable het volgende:
[..]
Dus heeft ze wel contact gehad via kamer 5?
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 12:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het was al veel eerder uit ga ik vanuit aangezien Wanda ook al een tijdje van stream werd gehouden enkele weken geleden. Hij begon zijn brief ook zo.
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 12:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee zo is het niet gegaan, niet gaan invullen nu.
Het is een feit.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 12:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee zo is het niet gegaan, niet gaan invullen nu.
Weet ik.quote:
1 jij maakt zelf aannamesquote:
quote:
heerlijkquote:Op vrijdag 31 maart 2023 12:55 schreef Ebinas het volgende:
Hij blifjt de tijd al slap lullend in die mic vullen
zo hard dat ze over de poort naar buiten vliegtquote:Op vrijdag 31 maart 2023 12:53 schreef greysbones het volgende:
Zoe gaat niet opschieten dan beginnen ze maar zonder haar
die zou je toch ook een schop onder dr ass geven
dan nog harderquote:Op vrijdag 31 maart 2023 12:57 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
zo hard dat ze over de poort naar buiten vliegt
1. We gaan hier niet op de persoon spelenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 12:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 jij maakt zelf aannames
2 zo begon de brief niet
3 je zegt zelf niet gaan invullen
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 12:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
1. We gaan hier niet op de persoon spelen
2. Zo begon de brief wel
3. Oja, stop eens met trollen
Prettige dag nog!
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 12:58 schreef greysbones het volgende:
[..]