quote:Op vrijdag 31 maart 2023 11:39 schreef Was-beer het volgende:
[..]James van der BeekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
Wanda schijnt nogal blij te zijn geweest dat Kim weg ging, dus ik begrijp de opmerking welquote:Op vrijdag 31 maart 2023 11:42 schreef utopia2.0 het volgende:
Wendy is blij voor Kim, dat Wanda nu ook is gegaan. Ook een zieke gedachte.
Ik begrijp er niets vanquote:Op vrijdag 31 maart 2023 11:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wanda schijnt nogal blij te zijn geweest dat Kim weg ging, dus ik begrijp de opmerking wel
wendy kan soms redelijk vals zijnquote:Op vrijdag 31 maart 2023 11:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wanda schijnt nogal blij te zijn geweest dat Kim weg ging, dus ik begrijp de opmerking wel
Topshot, Game Over biatch.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 11:38 schreef spapaars het volgende:
Vertrek Wanda
https://streamable.com/dvdux7
[ afbeelding ]
Ja natuurlijk, nu krijgt ze hem drie dubbel en dwars zelf terug.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 11:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wanda probeerde het net nog in Kim haar schoenen te schuiven. Dat zij Ivor heeft ingelichtquote:Op vrijdag 31 maart 2023 11:42 schreef utopia2.0 het volgende:
Wendy is blij voor Kim, dat Wanda nu ook is gegaan. Ook een zieke gedachte.
ze knuffelden daarjuist in k4 , en mss is bern liever alleen nuquote:Op vrijdag 31 maart 2023 11:47 schreef Dutchrealitytv het volgende:
En sasha die bern ook niet even steunt...
Jesus christ.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 11:47 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Wanda probeerde het net nog in Kim haar schoenen te schuiven. Dat zij Ivor heeft ingelicht
Whut?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 11:47 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Wanda probeerde het net nog in Kim haar schoenen te schuiven. Dat zij Ivor heeft ingelicht
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 11:47 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel, maar dat mensen zo kunnen reageren snap ik niet. Ik bedoel dan de mensen in de loods op dit moment. Of het nu Wanda is of een Wendy of Babette.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 11:47 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Meen je niet?quote:
Je liked een post, maar je weet helemaal niet waar het over gaatquote:
Wanda schijnt..quote:Op vrijdag 31 maart 2023 11:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je liked een post, maar je weet helemaal niet waar het over gaat
Ik ben confused bro.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 11:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je liked een post, maar je weet helemaal niet waar het over gaat
Het ligt iig niet aan Wanda zelfquote:Op vrijdag 31 maart 2023 11:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda vroeg zich af waarom nu de brief waarin Ivor het uitmaakt .. alles was al lang geleden gebeurd... ze zei : Wellicht heeft hij informatie gekregen .. van Kim(D).
Lijkt me heel sterk.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 11:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda vroeg zich af waarom nu de brief waarin Ivor het uitmaakt .. alles was al lang geleden gebeurd... ze zei : Wellicht heeft hij informatie gekregen .. van Kim(D).
Dan moet je toch wel behoorlijk naïef zijn.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 11:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Uit haar woorden lijkt het wel een beetje of ze in die veronderstelling leeft..quote:Op vrijdag 31 maart 2023 11:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan moet je toch wel behoorlijk naïef zijn.
Of er is haar toegezegd dat ze er niets van hebben laten zien, dus dat hij het nooit kan weten zonder bericht van buitenaf.
Die heeft wel wat anders aan haar hoofd om zich nu nog met het spel bezig te houden. En er zijn genoeg beelden op tv en op stream te zien geweest, die door familie, partner, collega gezien kunnen zijn en over gesproken.quote:
Echt Wanda, niets van dat op de livestreams te zien geweest, en dan liegen ze niet.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 11:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Uit haar woorden lijkt het wel een beetje of ze in die veronderstelling leeft..
echt nietquote:Op vrijdag 31 maart 2023 11:58 schreef utopia2.0 het volgende:
Jappie, Marciano en Eunice zijn bewoners, die voor mij nog het meest bij hunzelf zijn gebleven in het programma.
Dat denk ik eerder, alles om Wanda er in te houdenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 11:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan moet je toch wel behoorlijk naïef zijn.
Of er is haar toegezegd dat ze er niets van hebben laten zien, dus dat hij het nooit kan weten zonder bericht van buitenaf.
Leuk voor je. Ik heb het met Wendy en Jeff.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 11:58 schreef utopia2.0 het volgende:
Jappie, Marciano en Eunice zijn bewoners, die voor mij nog het meest bij hunzelf zijn gebleven in het programma.
Mis Babette nog in je rijtjequote:Op vrijdag 31 maart 2023 12:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Leuk voor je. Ik heb het met Wendy en Jeff.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |