abonnement Unibet Coolblue
pi_208648891
quote:
99s.gif Op zaterdag 1 april 2023 22:51 schreef SwJ het volgende:

[..]
Sommigen meer aan het afbreken van FOK!.
Zure voetnoot schele zeester


Pluk eens een roos
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_208648917
Simpel

KLB vs ONZ met MODS in de midden en dan kijken wie het langste de mods kan klieren.
Redacted
  vrijdag 7 april 2023 @ 14:29:49 #53
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_208693421
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 19:55 schreef Geitenkamp het volgende:

[..]
Je bent gewoon een zure oude veroordeelde crimineel, je aanname klopt niet, ik werk gewoon 40 uur per week en heb een aardig salaris
Same holds for me
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_208697436
quote:
16s.gif Op maandag 3 april 2023 23:32 schreef FlippingCoin het volgende:
Zure voetnoot schele zeester

Pluk eens een roos
Schelden is een kunst :)
  vrijdag 7 april 2023 @ 20:45:03 #55
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_208697510
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 19:15 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat hier een groep zit die een leeg leven heeft. Geen werk, en zich dodelijk verveelt. Zoals jij TS. Die zitten gewoon de hele dag achter FOK! met het gevoel van Welk topic zal ik nou maar weer eens verzinnen. Om maar aandacht te krijgen en geforceerd leuk te zijn, omdat ze nergens anders thuishoren en eenzame eenlingen zijn. Voorbeelden zijn @:realnice11 , @:vogeltjesdans , @:Geitenkamp , @:Sfancta , @:de_boswachter , @:Boze_Loopeend , @:junkiesietze , @:Dries4Ever , @:Viesdik , @:Joopklepzeiker , @:Bocaj , @:Baksteenmongool , @:Tong80 , @:Cockwhale , @:sirdanilot , @:B.R.Oekhoest , @:Paul , @:Maanvis , @:suijkerbuijk , @:Welfareboy , @:jarajosefff , @:BasEnAad , @:Baked-aardappeltje en die dubbele Henk etc etc etc etc etc

Als je naar hun activiteit kijkt gaat het de hele dag door en het zijn stuk voor stuk verzonnen baggertopics. Die zouden hier gewoon heel snel moeten vertrekken. Geef dit soort nutteloze gasten zonder inhoud hun eigen forum
Deze man kan het weten, want hij heeft de data bijgehouden. _O_

Like gegeven for calling out names, ondanks dat ik vandaag de hele dag op FOK! gezeten heb. :7
pi_208702101
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 april 2023 20:45 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]
Deze man kan het weten, want hij heeft de data bijgehouden. _O_

Like gegeven for calling out names, ondanks dat ik vandaag de hele dag op FOK! gezeten heb. :7
Excel databases _O_
  User die altijd boos en kwaad is 2022 zaterdag 8 april 2023 @ 12:08:21 #57
491163 Viesdik
pi_208702417
Fvd en D66
Oftewel het goede vs het slechte
pi_208750045
Jongens en meisjes , er bestaat namelijk een forum dat alleen voor jongens te bezichtigen is , als je een jongens avatar hebt en er bestaat een subforum dat alleen voor meiden te bezichtigen is, met een vrouwen avatar op Fok! :D
Redacted
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')