Zo ik hoop dat jij ook ooit nog eens oppleurtquote:Op zaterdag 1 april 2023 13:20 schreef michaelmoore het volgende:
voor zolderkamerhelden niets , die hebben een virtuele piemel
Geen idee eigenlijk. Maar het is inderdaad wel een feit. Zendingsdrang? Bang om zelf weer terug te vallen? Zeg het maar.quote:Op zaterdag 1 april 2023 09:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is geen antwoord op mijn vraag.
Waarom schreeuwen de ex-rokers het hardst?
Een vriend van mij is 2 jaar geleden gestopt. Schreeuwt nu ook steeds over rokers dat ze moeten stoppen. Waarom denk ik steeds. Hij stonk zelf 20 jaar en trok zich nergens wat van aan.
Laat een ander dan, denk ik vaak.
Ik meld het even:quote:Op maandag 3 april 2023 14:50 schreef DjVero het volgende:
Vrienden van me gaan elke drie maanden naar Luxemburg en laden dan twee auto's vol met sloffen sigaretten.
Ik hoorde de wappies nog zeggen: 'Als de vaccinatie verplicht wordt vanwege wat dikke mensen, gewoon vet voedsel en frisdranken verbieden, dan zijn er ook geen dikke mensen die nu gevaar lopen omdat ze te dik zijn.'quote:Op donderdag 30 maart 2023 21:25 schreef etuiedelapiel het volgende:
Erger is nog dat er gewoon 26 cent bovenop een liter frisdrank komt. Maar daar hoor je niemand over, de schapen hebben niet in de gaten waar de overheid mee bezig is. Komt vooral omdat wij alles pikten tijdens de lockdowns en ander onzin.
Lekker bezig Koosquote:Op maandag 3 april 2023 16:17 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ben afgelopen januari, na 25 jaar stomen, gestopt met roken. Sindsdien geen peuk meer gerookt. Dat die gekkigheid steeds duurder wordt is toch een prettige bijvangst van het stoppen.
Technisch gezien verhogen ze het van 9 cent per liter nu naar 26 straks. Maar alsnog absurd.quote:Op donderdag 30 maart 2023 21:25 schreef etuiedelapiel het volgende:
Erger is nog dat er gewoon 26 cent bovenop een liter frisdrank komt. Maar daar hoor je niemand over, de schapen hebben niet in de gaten waar de overheid mee bezig is. Komt vooral omdat wij alles pikten tijdens de lockdowns en ander onzin.
Netjesquote:Op maandag 3 april 2023 16:17 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ben afgelopen januari, na 25 jaar stomen, gestopt met roken. Sindsdien geen peuk meer gerookt. Dat die gekkigheid steeds duurder wordt is toch een prettige bijvangst van het stoppen.
Dank.quote:
Misschien moet je je verwachtingen van een westers land dan iets bijstellen.quote:Op maandag 3 april 2023 22:31 schreef bianconeri het volgende:
Echt ongehoord dat je in een zogenaamd Westers en modern land nog steeds mag roken.
Een fascistische of totalitaire staat zou wat voor jou zijn.quote:Op maandag 3 april 2023 22:31 schreef bianconeri het volgende:
Echt ongehoord dat je in een zogenaamd Westers en modern land nog steeds mag roken.
Hoe zit het met de ontwenningsverschijnselen?quote:Op maandag 3 april 2023 16:17 schreef KoosVogels het volgende:
Nee, een normaal Westers en modern land.quote:Op maandag 3 april 2023 22:40 schreef Akkerdjie het volgende:
[..]
Een fascistische of totalitaire staat zou wat voor jou zijn.
Dat zeg je ook alleen maar omdat het in jouw geloof verboden isquote:Op maandag 3 april 2023 22:31 schreef bianconeri het volgende:
Dat zegt niet zoveel, er zijn genoeg geloven waarin het neuken van kinderen verboden is, maar alsnog volop uitgeoefend wordt.quote:Op dinsdag 4 april 2023 00:02 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen maar omdat het in jouw geloof verboden is
Dit dus. Ik vond dat toen al een glijdende schaal, want dan kun je hele waslijsten gaan verbieden: geen blessuregevoelige sport meer (zoals voetbal), geen alcohol meer, etc. etc. Maar ik heb me er intussen bij neergelegd dat 'Nederland' een gezondheidszorgstelsel wil hebben zoals de VS. Als je ziek wordt is het eigen schuld en betaal je maar zelf. Je kunt je verzekeren, maar de verzekring heeft een ellenlange lijst met uitzonderingen waarbij ze niks uitkeren.quote:Op maandag 3 april 2023 21:20 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik hoorde de wappies nog zeggen: 'Als de vaccinatie verplicht wordt vanwege wat dikke mensen, gewoon vet voedsel en frisdranken verbieden, dan zijn er ook geen dikke mensen die nu gevaar lopen omdat ze te dik zijn.'
Viel (of valt) enorm mee. Maar ik ben gestopt toen ik een weekje flink ziek was, toen ik sowieso al weinig trek had in een peuk.quote:Op maandag 3 april 2023 22:56 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hoe zit het met de ontwenningsverschijnselen?
Nee.quote:Op dinsdag 4 april 2023 00:02 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen maar omdat het in jouw geloof verboden is
Dat heet verslaving.quote:Op dinsdag 4 april 2023 15:02 schreef KoosVogels het volgende:
Dan is het verleidelijk om er een te pakken, maar tot dusver ben ik niet daar niet voor bezweken.
M.a.w. het Westers en modern land moet lieden zoals jou redden van de stank? Terwijl jullie de Westerse en moderne landen slechts veel werk bezorgen met het zuiveren van door jullie vervuild water.quote:Op maandag 3 april 2023 22:31 schreef bianconeri het volgende:
Blijkbaar zijn er nog wat mensen te dom om te stoppen met roken, dus dan moet de overheid dat maar voor ze doen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 21:18 schreef torentje het volgende:
[..]
M.a.w. het Westers en modern land moet lieden zoals jou redden van de stank? Terwijl jullie de Westerse en moderne landen slechts veel werk bezorgen met het zuiveren van door jullie vervuild water.
Iemand die zijn leven ophangt aan een sprookjesboek kan het beter laten anderen dom te noemen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:34 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er nog wat mensen te dom om te stoppen met roken, dus dan moet de overheid dat maar voor ze doen.
De rijken zullen toch nooit stoppen met roken, die vinden het wel prachtig om met rookwolken het zicht van omstanders te verminderen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:34 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er nog wat mensen te dom om te stoppen met roken, dus dan moet de overheid dat maar voor ze doen.
De illegale markt verkoopt sloffen voor 30-40¤, heeft dus niet zoveel te maken met 'rijke' mensen.quote:Op woensdag 5 april 2023 16:38 schreef torentje het volgende:
[..]
De rijken zullen toch nooit stoppen met roken, die vinden het wel prachtig om met rookwolken het zicht van omstanders te verminderen.
Waar vind je die illegale markt dan?quote:Op woensdag 5 april 2023 16:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De illegale markt verkoopt sloffen voor 30-40¤, heeft dus niet zoveel te maken met 'rijke' mensen.
Deze manquote:Op woensdag 5 april 2023 16:38 schreef torentje het volgende:
[..]
De rijken zullen toch nooit stoppen met roken, die vinden het wel prachtig om met rookwolken het zicht van omstanders te verminderen.
Als jij nog bij rokers moet komen voor je werk moet je daar je WG op aanspreken, is nl allang verboden. Verbieden lijkt me inderdaad een betere optie voor alles,, je auto, weg ermee. Kinderen? Max 1.quote:Op dinsdag 4 april 2023 17:24 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee.
Roken is gewoon ongelofelijk smerig. Rokers stinken een uur in de wind.
Als ik wel eens bij rokers kom voor werk dan stinkt alles de hele avond nog.
Zo ranzig
En dan nog, het is al heel lang bekend hoe slecht roken is en dat roken geen voordelen heeft.
Het is alleen schadelijk voor jezelf en mensen om je heen. Dus geen enkele reden om zoiets nog toe te staan.
Telegram, snapchat, Net zoals met wiet, coke, pillen, lachgas etc komen ze het gewoon thuisbrengen, sneller dan jij een pizza van Domino's binnen hebt.quote:Op woensdag 5 april 2023 18:18 schreef torentje het volgende:
[..]
Waar vind je die illegale markt dan?
Max 1 mag niet.quote:Op woensdag 5 april 2023 18:26 schreef kevinrsd het volgende:
[..]
Als jij nog bij rokers moet komen voor je werk moet je daar je WG op aanspreken, is nl allang verboden. Verbieden lijkt me inderdaad een betere optie voor alles,, je auto, weg ermee. Kinderen? Max 1.
Denk dat jij beter naar China of Rusland kan verhuizen.
Was het maar verboden, ik kom bij mensen thuis.quote:Op woensdag 5 april 2023 18:26 schreef kevinrsd het volgende:
[..]
Als jij nog bij rokers moet komen voor je werk moet je daar je WG op aanspreken, is nl allang verboden. Verbieden lijkt me inderdaad een betere optie voor alles,, je auto, weg ermee. Kinderen? Max 1.
Denk dat jij beter naar China of Rusland kan verhuizen.
@torentje is een echte aanwinst voor dit forum.quote:Op woensdag 5 april 2023 18:20 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Deze manga nooit weg
@:Harvest89
ja alleen jammer voor haar dat haar uitlkering een beetje laag is en iedereen ervan beticht dat ze werk inpikken en dat de sterke menschen de zwakkeren onderdrukken met hun spierballenquote:Op woensdag 5 april 2023 21:46 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
@:torentje is een echte aanwinst voor dit forum.
rokers moeten naar het slagveld gestuurd worden, ze willen kennelijk een eind aan het levenquote:Op woensdag 5 april 2023 16:38 schreef torentje het volgende:
[..]
Je wordt met de dag gekker en gekker, is het niet?quote:Op woensdag 5 april 2023 21:54 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
rokers moeten naar het slagveld gestuurd worden, ze willen kennelijk een eind aan het leven
Het resultaat van jarenlang extreme hoeveelheden stikstofkorrels in zijn boomgaard uitstrooien.quote:Op donderdag 6 april 2023 14:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Je wordt met de dag gekker en gekker, is het niet?
je moet de groeten heben van de jongens van de werkplaatsquote:Op donderdag 6 april 2023 14:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Je wordt met de dag gekker en gekker, is het niet?
Misschien, ik durf niet te zeggen wat de oorzaak is maar helemaal lekker loopt het daarboven niet meerquote:Op donderdag 6 april 2023 14:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het resultaat van jarenlang extreme hoeveelheden stikstofkorrels in zijn boomgaard uitstrooien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |