Huh ben jij ook een homo? Mag ik mijn paarse lans in jouw bruine sterretje porren?quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2023 20:33 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Huh ben jij ook een homo? Mag ik mijn paarse lans in jouw bruine sterretje porren?
Geen schele ierenquote:Op donderdag 30 maart 2023 20:33 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Huh ben jij ook een homo? Mag ik mijn paarse lans in jouw bruine sterretje porren?
Ik ben eigenlijk altijd duf en rustig.quote:Op donderdag 30 maart 2023 20:38 schreef realnice11 het volgende:
Ik drink na mn eerste pilsje vaak wijn omdat van pils is te wild word en wijn houd mij iets rustiger
Wij hebben weleens neukertjesdag op het werk, dan pak ik vaak wel een stuk of 3 jonge hertjes van HR.quote:Op donderdag 30 maart 2023 20:45 schreef NaarMensje het volgende:
Morgen pas weerik heb een tijd terug besloten om doordeweeks maar niet meer te drinken. De enige uitzondering hierop is als het neutjesdag is op mijn werk, dan pak ik wel nog even 3 bokbiertjes of wijntjes mee.
Zou ik ook moeten doen maar ik heb ook stress enzo dan is een halve liter of 2, 3 wel lekker.quote:Op donderdag 30 maart 2023 20:45 schreef NaarMensje het volgende:
Morgen pas weerik heb een tijd terug besloten om doordeweeks maar niet meer te drinken. De enige uitzondering hierop is als het neutjesdag is op mijn werk, dan pak ik wel nog even 3 bokbiertjes of wijntjes mee.
Is ook zo. Aanvankelijk begon het als kostenbesparing, maar sinds ik tegenwoordig vrijwel gratis drink gaat dat niet echt meer op. Nu is het de gewoonte.quote:Op donderdag 30 maart 2023 20:49 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Zou ik ook moeten doen maar ik heb ook stress enzo dan is een halve liter of 2, 3 wel lekker.
Dood ga ik toch wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |